RenaultSport-Clio-RS200-Turbo-Interior-3

Ο CEO της Renault Sport Technologies, Patrice Ratti, άφησε να εννοηθεί πως η επόμενη γενιά του Renault Megane RS ίσως ακολουθήσει τα χνάρια του Clio RS στο κιβώτιο ταχυτήτων. Μιλώντας στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, o Ratti είπε:

Πιστεύω πως θα είχε νόημα ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο μελλοντικό Megane RS γιατί τώρα, σχεδόν το ένα τρίτο των πωλήσεων μας είναι εκτός Ευρώπης και σε χώρες όπως η Αυστραλία και η Ιαπωνία, αυτά τα κιβώτια εκτιμούνται ιδιαίτερα.

Ο Ratti συνέχισε λέγοντας πως παρότι οι πρώτες εντυπώσεις από το Clio RS ήταν “μικτές”, το DCT αρέσει πολύ στους πελάτες. Έκανε και τους παραδοσιακούς παραλληλισμούς με τα motorsports όπου τα αυτόματα κιβώτια είναι πλέον μονόδρομος και αρίθμησε τα πλεονεκτήματα ενός τέτοιου κιβωτίου όσον αφορά στην κατανάλωση, την επιτάχυνση αλλά και την δυνατότητα ενσωμάτωσης launch control και paddles.

Σε μερικούς από τους δημοσιογράφους, αρέσει. Άλλοι λένε πως το χειροκίνητο κιβώτιο είναι πιο “αντρικό” ή “επιθετικό”. Αλλά γενικά, είμαστε ευχαριστημένοι από την επιλογή μας γιατί έχουμε έναν καλό συνδυασμό.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως η προσφορά και ενός χειροκίνητου κιβωτίου έχει αποκλειστεί εντελώς. “Είναι θέμα κερδοφορίας” δήλωσε ο Ratti που αναγνώρισε πως ακόμα υπάρχει ζήτηση για χειροκίνητα κιβώτια και πως ο ίδιος έχει αδυναμία σε αυτά και στην προσφορά και των δύο μεταδόσεων.

Είμαι σίγουρος πως σε λίγο καιρό, όλοι θα αλλάξουν σε DCT, αλλά για τα επόμενα χρόνια, αν έχουμε την οικονομική δυνατότητα, θα ήταν καλό να προσφέρουμε και τα δύο.

Μακάρι. Ο χρόνος θα δείξει.

[Πηγή: CarAdvice]