Το ρεκόρ του ταχύτερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου στο Nurburgring πήρε πίσω το Renault Megane R.S. Trophy-R, αλλά το αυτοκίνητο δεν ήταν σε εργοστασιακή μορφή. Είναι βελτιωμένο από την Autohaus Kirfel GmbH & Co. KG και φέρει μια σειρά από βελτιώσεις. Συγκεκριμένα:
Πλαίσιο και ανάρτηση
- Αμορτισέρ Ohlins
- Πιο δυνατά και ρυθμιζόμενα καλάμια μπροστινής ανάρτησης
- Ρυθμιζόμενα ελατήρια
- Διαφορετική πίσω γωνία κάμπερ
- Μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 1 εκατοστό μπροστά και 2 εκατοστά πίσω
Ελαστικά
- Εμπρός: 9,5×18 265/35 R 18 Dunlop Direzza 03G Hard
- Πίσω: 9×18 245/40 R 18 Dunlop Direzza 03G Hard
Εσωτερικό
- Καθίσματα Recaro Pole Position με βάσεις Kirfel που μειώνουν το βάρος κατά 2 κιλά ανά κάθισμα
- CAE-Shifter
Μείωση βάρους
- Kirfel Battery-Kit (-6 κιλά)
- Trophy R “Flag-Shape-Intake”, Αφαίρεση προβολέων ομίχλης
Φρένα
- Αυθεντικά φρένα Trophy R
- Τροποποιημένα τακάκια φρένων εμπρός & πίσω
- Αναβαθμισμένα υγρά φρένων
Κινητήρας
- Kirfel Oilcooler-Kit
- Τροποποιημένο Intercooler
- Τροποποιημένη εισαγωγή αέρα
- Πρόγραμμα Kirfel
Μετάδοση
- Multi-plate διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
- Κιτ συμπλέκτη Kirfel
Όλα τα παραπάνω επέτρεψαν στο αυτοκίνητο να πετύχει χρόνο 7.44,40 στη διάσημη γερμανική πίστα, στη χάραξη των 20.832 μέτρων, χρόνος που είναι ταχύτερος από το εργοστασιακό Honda Civic Type R που έχει σημειώσει 7:44,881, αλλά και γρηγορότερος από το εργοστασιακό Renault Megane R.S. Trophy-R, το οποίο έχει σταματήσει τα χρονόμετρα σε 7:45,389 το 2019.