F1 - JEREZ F1 TESTS 2014

Αυτό υποστηρίζει ο επικεφαλής επιχειρήσεων πίστας της Renault, Remi Taffin. Ο Γάλλος κατασκευαστής είδε 4 μονοθέσια με τον Energy F1-2014 στην πλάτη τους να εγκαταλείπουν στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, τα περισσότερα από κάθε άλλο προμηθευτή. Οι εργασίες στο Viry συνεχίστηκαν όλο αυτό το διάστημα και κάποια από τα προβλήματα λύθηκαν, όμως δεν αποκλείεται να παρουσιαστούν άλλα διαφορετικά.

Είχαμε πολλά προβλήματα σε διαφορετικά αυτοκίνητα στη Μελβούρνη, αλλά αναδημιουργήσαμε τα προβλήματα στο δυναμόμετρο στο Viry. Τα περισσότερα έχουν λυθεί και τα υπόλοιπα θα είναι υπό έλεγχο μέχρι την Παρασκευή στη Sepang. Ενώ αναμένουμε πως ενδέχεται να προκύψουν και άλλα θέματα, είμαστε πλέον σε θέση να αντιδράσουμε γρήγορα και να ελαχιστοποιήσουμε τις επιπτώσεις τους.

Η Sepang είναι μια από τις πίστες των οποίων οι τεχνικές απαιτήσεις άλλαξαν, εξαιτίας των νέων κανονισμών. Στην εποχή των V8, η πίστα βρισκόταν στη μέση της κατάταξης σε ό,τι αφορά την πρόκληση που θέτει για τους κινητήρες, αλλά τώρα θα είναι ένας από τους σκληρότερους αγώνες της χρονιάς.

Πιο κομμάτι του νέου power unit και για πιο λόγο θα ταλαιπωρηθεί παραπάνω; Σύμφωνα με τον Taffin, η υγρασία θα είναι αυτή που θα ταλαιπωρήσει, περισσότερο από όλα, τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Από τα έξι κύρια μέρη του power unit, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα βρίσκεται υπό μεγαλύτερη πίεση στη Μαλαισία. Η υγρασία στην Sepang έκανε λίγο πιο εύκολα τα πράγματα για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, αφού η ισχύς πέφτει όσο η περιεκτικότητα του νερού στον αέρα αυξάνεται. Αυτό σημαίνει πως σε γενικές γραμμές ήμασταν σε θέση να αντισταθμίσουμε τον αντίκτυπο των δύο μεγάλων ευθειών.

Φέτος δεν θα έχουμε αυτήν την πολυτέλεια. Με τον turbo κινητήρα η εισαγωγή αέρα ελέγχεται ανά πάσα στιγμή, ανεξάρτητα από τις συνθήκες του περιβάλλοντος, επομένως οι μεγάλες ευθείες θα μας πονέσουν. Ως αποτέλεσμα, η Sepang θα γίνει λιγότερο επιεικής, αφού δυο φορές στο γύρο τα PU θα είναι με τέρμα γκάζι, με το turbo να περιστρέφεται σε σχεδόν 100.000 rpm για πάνω από 10 δευτερόλεπτα.

Στην Αυστραλία, οι δυο Lotus εγκατέλειψαν εξαιτίας θεμάτων στο ERS, η Caterham του Ericsson εξαιτίας υψηλής πίεσης λαδιού, ο Vettel από γενικό πρόβλημα στο power unit και ο Hamilton από θέματα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Οι καιρικές συνθήκες των χειμερινών τεστ δεν αναπαρήγαγαν σε καμία περίπτωση αυτό που θα αντιμετωπίσουν οι ομάδες στη Μαλαισία και με δεδομένα από μόλις ένα αγωνιστικό τριήμερο, ίσως το Grand Prix στη Sepang να κριθεί από την αξιοπιστία και όχι την απόλυτη ταχύτητα.

[Πηγή: ESPNF1 | Photo Copyrights: Renault Sport F1]