479868425KR00299_F1_Grand_P

Η απόδοση του μονοθεσίου της Red Bull σίγουρα κάνει τον Christian Horner να τρίβει τα χέρια του, όμως το πιο πιθανό είναι να τραβάει τα μαλλιά του με το πρόβλημα της αυξημένης ροής καυσίμου που είχε για ακόμη μία φορά η RB10.

Μετά την αφαίρεση της δεύτερης θέσης του Daniel Ricciardo στην Αυστραλία για μεγαλύτερη ροή καυσίμου στο κινητήρα της Renault ήρθε το ίδιο πρόβλημα να κάνει πάλι την εμφάνισή του και μετά το τέλος του FP1. Έτσι η Αυστριακή ομάδα υποχρεώθηκε να αλλάξει το ελαττωματικό εξάρτημα για να ξεκινήσει τα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευή.

Η Red Bull και ο Christian Horner φαίνεται να είναι διατεθειμένοι εκτός της έφεσης που έχει κάνει για να κερδίσει πάλι τη θέση του ο Αυστραλός οδηγός, να θέλει να κάνει και διερευνητική ερώτηση όσον αναφορά το κατά πόσο το εξάρτημα αυτό είναι και αξιόπιστο.

479868425KR00272_F1_Grand_P

Για να δούμε τι δήλωσε ο Horner:

Πιστεύω ότι θα έχουμε μία συζήτηση με τον Charlie (o Charlie Whiting είναι ο τεχνικός έφορος της FIA) για όλα αυτά. Αν δούμε μια διακύμανση στην απόδοση, τι θα κάνουμε; Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε σε κάτι που θα είναι λογικό. Είχαμε μια αποτυχία του συστήματος αυτού στο μονοθέσιο του Daniel σήμερα το πρωί και αμέσως το αντικαταστήσαμε για το απογευματινό σκέλος του οποίου τα αποτελέσματα δεν έχουμε ακόμα. Ας ελπίσουμε ότι δεν είναι ελαττωματικός και ότι θα συμπεριφερθεί σωστά για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου. Αν δεν το κάνει, θα βρεθούμε σε μια δύσκολη κατάσταση, θα προσπαθήσουμε να συνεργαστούμε με τη FIA, αλλά και πάλι θα είμαστε αντιμέτωποι με το ίδιο δίλημμα όπως στην Αυστραλία.

Ο Horner δήλωσε ότι και άλλες ομάδες αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα με τη ροή καυσίμου.

Οι άλλες ομάδες δε μας μιλάνε και τόσο, αλλά γνωρίζουμε ότι το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και κάποιες από αυτές. Γνωρίζουμε ότι η Τoro Rosso είχε δύο ελαττωματικούς αισθητήρες σήμερα το πρωί. Ο αισθητήρας του Sergio Perez απέτυχε να λειτουργήσει σε όλον τον αγώνα και σε κάποιες άλλες περιπτώσεις δόθηκαν λάθος μετρήσεις. Το δικό μας πρόβλημα ήταν ότι ο αισθητήρας δεν είχε κάποια μεγάλη διαφορά, αλλά έδειχνε συνεχώς μεγαλύτερη ροή καυσίμου. Χρειαζόμαστε έναν αισθητήρα συνεπή με την παροχή καυσίμου στον κινητήρα, που είναι και ο πιο σημαντικός παράγοντας. Στη συνέχεια θα πράξουμε ανάλογα με το τι λέει ο αισθητήρας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αν είναι 0,25% μπορείς να ζήσεις με αυτό, αν είναι 2% τότε δεν μπορείς. Εξαρτάται από το ποιο είναι το μέγεθος της διαφοράς.

[Πηγή: GMM]