Νέο group, ειδικό για θέματα ασφαλείας εντός της GM ιδρύει η Mary Barra

Σχετικά άρθρα

dt.common.streams.StreamServer

Μπορεί τα πράγματα να έχουν καταλαγιάσει ελαφρώς όσον αφορά στην ανάκληση της General Motors και τον χειρισμό του θέματος από την εταιρία, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι εξελίξεις δεν τρέχουν.

Πρώτα απ’ όλα, με την έναρξη της έκθεσης αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, η CEO της GM, Mary Barra, ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός ακόμα group για θέματα ασφαλείας με ονομασία “Global product integrity organization”. Επικεφαλής του οργανισμού που θα εποπτεύει τα νέα προϊόντα για οτιδήποτε έχει να κάνει με την ασφάλεια, τοποθετήθηκε ο αντιπρόεδρος Global Product Development, Mark Reuss.

Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Η Barra, μόλις μία ημέρα νωρίτερα, απομάκρυνε δύο υψηλόβαθμα στελέχη, ένας εκ των οποίων, ο αντιπρόεδρος επικοινωνίας, Selim Bingol. Η CEO, ανακοίνωσε επίσης πως η συνεργασία της εταιρίας με τον Kenneth Feinberg, τον δικηγόρο-ειδικό σε θέματα αποζημιώσεων, βαίνει καλώς και πως κάποιου είδους συμπέρασμα θα βγει μέχρι τα τέλη Μαΐου.

Όμως απαντήσεις ακόμα στα καίρια ερωτήματα δεν έχουν δοθεί. Θα χρησιμοποιήσει η GM τον όρο που της εξασφαλίζει προστασία για οτιδήποτε έγινε προ-πτώχευσης; Θα αποζημιώσει τα θύματα; Θα απαντήσει στις ερωτήσεις της NHTSA ή θα συνεχίζει να πληρώνει 7.000 δολάρια πρόστιμο για κάθε μέρα που δεν απαντά. Έπειτα, ο ρόλος της NHTSA στην όλη υπόθεση, ποιος είναι; Μήπως έχει μερίδιο υπευθυνότητας; Ο κατασκευαστής του εξαρτήματος (Delphi); Τέλος, έχουνε όλοι πέσει πάνω στην Barra αλλά με βάση το χρονοδιάγραμμα, αυτή είναι η τελευταία στη σειρά. Πριν από αυτή, τη θέση του CEO είχαν οι G. Richard Wagoner Jr, Frederick Henderson, Ed Whitacre και Dan Akerson. Αυτοί δεν ήξεραν τίποτα δηλαδή; Δεν θα πρέπει να κληθούν για να δώσουν απαντήσεις όπως έγινε και με την Barra; Όπως και να έχει, οι άνθρωποι που χάθηκαν δεν γυρίζουν πίσω αλλά μέσα από αυτή την υπόθεση, ίσως δημιουργηθούν οι νόμοι και οι κανονισμοί που δεν θα επιτρέψουν να συμβεί κάτι παρόμοιο στο μέλλον.

[Πηγή: GM]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανακαλούνται 189.403 Citroen C3 και DS3 λόγω των αερόσακων της Takata

189.403 Citroen C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 31 Αυγούστου 2009 και 9 Φεβρουαρίου 2017 ανακαλούνται παγκοσμίως εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων οδηγού και συνοδηγού,...

Η Alfa Romeo ανακαλεί 2.571 Tonale

Σε μια ακόμη ανάκληση της Tonale προχωρά η Alfa Romeo παγκοσμίως και αυτή τη φορά επηρεάζονται 2.571 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2022 και 2024. Ο...

Η Tesla ανακαλεί 3.878 Cybertruck

Η Tesla ανακαλεί 3.878 Cybertruck εξαιτίας του προβλήματος με το μεταλλικό κάλυμμα του πεντάλ του γκαζιού, το οποίο ενδέχεται να μην έχει στερεωθεί καλά...