Romain Grosjean

Το Κινεζικό Grand Prix έδωσε εν μέρει στη Lotus αυτό που ζητούσε. Η βρετανική ομάδα είχε βελτιωμένη απόδοση, όμως για ακόμα ένα Grand Prix δεν είδε το μηδενικό στη βαθμολογία ν’ αλλάζει, καθώς ο Romain Grosjean εγκατέλειψε με πρόβλημα στο κιβώτιο και θα μπορούσε να δώσει ξεκολλήσει την ομάδα του από τους μηδέν βαθμούς.

Έτσι, το θετικό από το περασμένο Grand Prix είναι ότι η E22 ήταν πιο ανταγωνιστική σε σχέση με το παρελθόν, και ο Γάλλος οδηγός αποκαλύπτει έναν από τους λόγους για τον οποίο η ομάδα τού Enstone είχε ένα εξαιρετικά δύσκολο ξεκίνημα στη φετινή σεζόν, και αυτός είναι το λανθασμένο set-up που επέλεγαν οι μηχανικοί για το νέο τους μονοθέσιο.

Ξεκινήσαμε βασιζόμενοι στο παλιό set-up, κάτι που δεν είναι το ιδανικό για τους φετινούς κανονισμούς. Ήταν πολύ δύσκολο να οδηγήσεις και δεν ήταν αποτελεσματικό. Έχουμε νέα ελαστικά, αλλαγές στην αεροδυναμική και το power unit, και κρατήσαμε την κατεύθυνση που είχαμε πέρυσι, η οποία ήταν πολύ καλή για την E21, αλλά δεν δούλεψε με την E22. Τώρα ξέρουμε πώς να ρυθμίσουμε το μονοθέσιο για να γίνει πιο εύκολο στην οδήγηση. Απλά πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε.

Παράλληλα, ο 28χρονος “θάβει” το μονοθέσιο, λέγοντας ότι, πριν από την Κίνα, ήταν το χειρότερο αυτοκίνητο που έχει οδηγήσει ποτέ, όμως αυτό ανήκει στο παρελθόν, σύμφωνα με τον ίδιο.

Το μονοθέσιο ήταν πολύ ασταθές και απρόβλεπτο. Το μπροστινό μέρος είναι λιγότερο προφανές στην τηλεόραση, αλλά είχαμε πρόβλημα μπροστά και πίσω. Δεν ξέραμε πιο από τα δύο θα γλιστρήσει. Γυρίσαμε στο περσινό set-up και δε δούλεψε για εμάς, με την αεροδυναμική να είναι έτσι όπως θα θέλαμε. Όλα συνδέονται. Είχαμε μια μεγάλη βελτίωση στην Κίνα, αλλά δεν άλλαξε μόνο ένα πράγμα· υπάρχουν πολλά πράγματα που κάνουν καλό ένα μονοθέσιο.

[Πηγή: AutoSport | Photo Copyrights: Steven Tee/Lotus F1 Team]