Mercedes AMG

Το πρώτο μέρος από το εξω-ευρωπαϊκό ταξίδι τής Formula 1 ολοκληρώθηκε στο Κινεζικό Grand Prix, και μας έδειξε ότι η Mercedes AMG δεν είχε αντίπαλο σε κανέναν από τους 4 πρώτους αγώνες, κάνοντας με άνεση το “1-2” σε Μαλαισία, Μπαχρέιν και Κίνα, και θα το είχε κάνει και στην Αυστραλία, αν ο Lewis Hamilton δεν εγκατέλειπε από μηχανικό πρόβλημα. Το καλό για τους Γερμανούς είναι ότι δεν έχουν δει την ανταγωνιστικότητά τους να μειώνεται μέχρι στιγμής, ωστόσο κανένας δεν μπορεί να ξέρει αν αυτό θα συνεχίσει να συμβαίνει και στη συνέχεια.

Προκειμένου να μη συμβεί, όλοι στο Brackley και το Brixworth εργάζονται σκληρά, και ο Toto Wolff, Εκτελεστικός Διευθυντής και μέτοχος κατά 30%, επιμένει πως τίποτα δε θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο, παρά το εξαιρετικά δυνατό ξεκίνημα.

Toto Wolff

Μετά από τους πρώτους 4 αγώνες, έχουμε δυνατή θέση και στα δύο πρωταθλήματα. Ωστόσο, ο πρώτος ευρωπαϊκός αγώνας είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τις ομάδες να έχουν αναβαθμίσεις στα μονοθέσιά τους. Φυσικά, εμείς δεν αποτελούμε εξαίρεση και ο στόχος μας είναι ν’ αυξήσουμε το πλεονέκτημά μας σε σχέση με την Κίνα.

Ήδη έχουμε δει ότι οι αντίπαλοί μας είναι αμείλικτοι στην προσπάθειά τους να μειώσουν τη διαφορά. Σαν ομάδα, είναι στο χέρι μας ν’ αυξήσουμε τη διαφορά σ’ αυτή την πρόκληση: να έχουμε αυτή την αμείλικτη νοοτροπία σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό απ’ ό,τι οι αντίπαλοί μας.

Αν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα σταθερό επίπεδο επιτυχίας στο άθλημα, κάθε μικρό πλεονέκτημα πρέπει να το δούμε σαν μια βάση για να χτίσουμε ένα μεγαλύτερο πλεονέκτημα. Πηγαίνουμε στη Βαρκελώνη σε καλή φόρμα και με καλή διάθεση. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι προσεγγίζουμε τον επόμενο αγώνα σαν το πρώτο: με το σκεπτικό ότι η σεζόν είναι ακόμα μεγάλη και όλα μπορούν να συμβούν.

Το Circuit de Catalunya είναι ένα από τα πέντε που βρίσκονται στο φετινό πρόγραμμα (Ισπανία, Αυστρία, Ιαπωνία, Ρωσία και Βραζιλία) τα οποία δεν έχει κερδίσει ποτέ ο Hamilton, και σίγουρα μ’ ένα τόσο ανταγωνιστικό μονοθέσιο μόνο η νίκη βρίσκεται στο μυαλό του. Ν’ ανταγωνιστεί, όμως, ξανά τον team-mate του θέλει ο Nico Rosberg, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να βελτιώσει κι άλλο την απόδοσή του. Πέρυσι, η Mercedes δεν είχε καλό αγώνα στη Βαρκελώνη, αλλά τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά φέτος. Φυσικά, η αξιοπιστία δεν είναι εξασφαλισμένη για κανένα μονοθέσιο και τα προβλήματα μπορούν να εμφανιστούν από το πουθενά.