F1 Testing in Barcelona - Day Three

Με το Grand Prix της Βαρκελώνης να πλησιάζει, τα βλέμματα όλων έχουν στραφεί στις αναβαθμίσεις που θα φέρουν οι ομάδες. Παραδοσιακά εδώ και αρκετά χρόνια, στο circuit de Catalunya τα μονοθέσια “φορούν” το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων της χρονιάς, το οποίο κρίνει κατά πολύ τις κινήσεις των ομάδων στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Στην Toro Rosso, σύμφωνα με δηλώσεις του τεχνικού διευθυντή James Key, αποφάσισαν φέτος να μην φέρουν ένα μεγάλο πακέτο στην Ισπανία, αλλά να ολοκληρωθούν οι αναβαθμίσεις σταδιακά, μέχρι τον Ιούνιο και το Αυστριακό Grand Prix.

Έχουμε τώρα τέσσερις αγώνες με αρκετά σημαντικές εξελίξεις να έρχονται. Θα έχουμε φυσικά νέα αεροδυναμικά κομμάτια για τη Βαρκελώνη, αλλά μετά θα κάνουμε περισσότερα βήματα για το Μονακό, περισσότερα για τον Καναδά και περισσότερα για την Αυστρία.

Έτσι, έχουμε μπροστά μας ένα έντονο σερί τεσσάρων αγώνων, όπου θα γίνουν μεγάλες αλλαγές πάνω στο αυτοκίνητο.

Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως η Toro Rosso ίσως χάσει έδαφος στη Βαρκελώνη, όπου οι άμεσοι αντίπαλοι της θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα νέα εξαρτήματα, όμως θα έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει στους επόμενους αγώνες. Εξάλλου, ο Key μας λέει πως η ομάδα δεν βρίσκεται σε καμία περίπτωση κοντά στα όρια του μονοθεσίου, αφού ο Energy F1-2014 της Renault δεν έχει φτάσει ακόμη στα επιθυμητά επίπεδα απόδοσης, κάτι που αναμένεται να γίνει με τις νέες αναβαθμίσεις στο λογισμικό.

F1 Grand Prix of China

Το μεγάλο αυτό πακέτο, απλώνεται σε 4 αγώνες, επειδή υπάρχουν πολλά μηχανικά πράγματα μέσα. Έτσι, θα έχουμε ένα βήμα για την Ισπανία, που δεν είναι σε καμία περίπτωση το τελικό προϊόν για την ευρωπαϊκή σεζόν, αλλά το ένα τρίτο κατά την άποψή μου.

Μπορεί να μην είμαστε αρκετά δυνατοί εκεί, αλλά περιμένουμε να ανακτήσουμε (το χαμένο έδαφος) και να σημειώσουμε πρόοδο μετά (από τη Βαρκελώνη).

Δεν έχουμε δει την πλήρη δυναμική της μονάδας ισχύος. Αυτό που είναι σε θέση να κάνει τώρα είναι λογικό, αλλά πρέπει να φτάσουμε σε υψηλό επίπεδο με το λογισμικό, προκειμένου να αξιοποιηθεί στο έπακρο. Αυτή τη στιγμή, δεν είμαστε καν κοντά στο όριο.

Ενδιαφέρουσα τακτική από πλευράς Toro Rosso, η οποία βλέποντας την πολυπλοκότητα των φετινών συστημάτων, ίσως να μην θέλει να διαταράξει την αξιοπιστία (που ήρθε με πολύ δουλειά) και την αρκετά καλή δυναμική της STR9, με πολλά νέα και αδοκίμαστα εξαρτήματα.

[Photo Copyrights: Mark Thompson/Clive Mason/Getty Images/Red Bull]