Kevin Magnussen.

Μετά από το εκπληκτικό του ντεμπούτο και τη δεύτερη θέση στον αγώνα της Αυστραλίας, ο Kevin Magnussen -και η McLaren γενικότερα- δεν έχει καταφέρει να κινηθεί σε τόσο υψηλά επίπεδα απόδοσης, με μια ένατη θέση και δυο Grand Prix χωρίς βαθμούς να ακολουθούν. Στο Μπαχρέιν ήρθε η πρώτη εγκατάλειψη της χρονιάς, εξαιτίας ενός πειραματικού set-up που προκάλεσε πρόβλημα στο συμπλέκτη, όμως η ταχύτητα της MP4-29 ήταν αρκετά καλή για να φέρει τους πιλότους της ομάδας μέσα στη δεκάδα.

Όμως, στον αγώνα της Κίνας η κατάσταση άλλαξε και οι δυο McLaren βρέθηκαν εκτός Q3, αλλά και εκτός βαθμών, έναν ολόκληρο γύρο πίσω από το νικητή του αγώνα, Lewis Hamilton. Ο Eric Boullier έχει δηλώσει σε συνεντεύξεις του μετά τον τελευταίο αγώνα, πως η McLaren γνωρίζει που μειονεκτεί και ότι θα αντιδράσει, ανεβαίνοντας ξανά στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Ο Magnussen ανυπομονεί για να βρεθεί πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου και να ανακαλύψει από πρώτο χέρι αν θα δουλέψουν οι αλλαγές που θα γίνουν.

Ως ομάδα, είχαμε μερικούς δύσκολους αγώνες, έτσι νομίζω ότι όλοι μας πηγαίνουμε στην Ισπανία ελπίζοντας σε καλύτερη τύχη. Νομίζω ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε στην Κίνα, μας έχουν δώσει τα δεδομένα και την ώθηση που χρειάζεται για να κάνουμε κάποιες αλλαγές, έτσι ανυπομονώ να μπω στο αυτοκίνητο την Παρασκευή και να δω αν έχουμε πραγματοποιήσει ένα βήμα προς τα εμπρός.

Ο νεαρός Δανός έχει τρέξει στο παρελθόν στο Circuit de Barcelona-Catalunya, σημειώνοντας μάλιστα δυο νίκες πέρυσι, δηλώνοντας πως του αρέσει η συγκεκριμένη πίστα, ενώ θεωρεί ως πολύ σημαντικό το τεστ που θα ακολουθήσει εκεί, την εβδομάδα μετά το Grand Prix.

Το Circuit de Catalunya είναι μια εξαιρετική πίστα και ένα μέρος που πραγματικά μου αρέσει έχω κερδίσει εκεί δύο αγώνες στο (Renault) World Series τον περασμένο Οκτώβριο και ανυπομονώ για την οδήγηση ενός αυτοκινήτου Formula 1 για πρώτη φορά.

Πιστεύω επίσης ότι το τεστ μετά τον αγώνα θα είναι χρήσιμο, επειδή η Βαρκελώνη είναι μια από τις πλέον κρίσιμες πίστες του προγράμματος ως προς την αεροδυναμική, γι ‘αυτό δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε καλύτερο χώρο στον οποίο πρέπει να αξιολογήσουμε και να τελειοποιήσουμε το αυτοκίνητό μας.