_FER8643

Μετά από 9 χρόνιας παρουσίας στη Ferrari, ως αρχιμηχανικός του Felipe Massa, ο Rob Smedley έζησε από πρώτο χέρι τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι Ιταλοί με την αεροδυναμική σήραγγα και τα οποία ευελπιστούν να έχουν λυθεί μετά από τις αναβαθμίσεις που πραγματοποίησαν.


Έτσι, παρόλο που δηλώνει πως δεν θέλει να μιλάει για την παλιά του ομάδα, ο Smedley δηλώνει χαρούμενος από την νέα κατάσταση στην οποία έχει βρεθεί, αφού η αντιστοιχία των στοιχείων της σήραγγας με την πίστα, είναι εκπληκτική. Αυτό, όπως είναι λογικό, βοηθάει την ομάδα να κάνει βήματα προς τα εμπρός, κάθε φορά που φέρνει κάποιο νέο εξάρτημα στην πίστα.

Στη Williams, ο συσχετισμός μεταξύ της αεροδυναμικής σήραγγας και της πίστας είναι καταπληκτικός. Σε σύγκριση με την προηγούμενη εμπειρία μου, αυτό είναι κάτι που με έχει εντυπωσιάσει. Οτιδήποτε φέρουμε στην πίστα καταλήγει στο αυτοκίνητο, γι ‘αυτό πραγματικά βελτιώνεται από αγώνα σε αγώνα.

Η Williams έκανε βήματα προς τα μπρος στην Ισπανία, με το Valtteri Bottas να εκκινεί τέταρτος τον αγώνα και να βλέπει την καρό σημαία από την πέμπτη θέση, ισοφαρίζοντας τον καλύτερο τερματισμό του, μαζεύοντας δέκα πολύτιμους βαθμούς για την ομάδα, η οποία προσπέρασε τη McLaren στη βαθμολογία των κατασκευαστών.

_W2Q7947

Ο Smedley τόνισε πως το πακέτο αναβαθμίσεων που παρουσιάστηκε στη Βαρκελώνη δούλεψε και η ομάδα του ανέβηκε στην τρίτη θέση από πλευράς δυναμικής μονοθεσίων.

Το αυτοκίνητο μας ήταν το τρίτο ταχύτερο στα δοκιμαστικά, αλλά και τον αγώνα και συνολικά, είμαστε ευχαριστημένοι που βρισκόμαστε εκεί. Ήρθαμε στη Βαρκελώνη με ένα νέο πακέτο αναβαθμίσεων και αυτό σαφώς λειτούργησε.

Ο Valtteri τα πήγε πολύ καλά, κάνοντας τη στρατηγική των δυο pit-stop να δουλέψει. Με το Felipe προσπαθήσαμε μια διαφορετική στρατηγική, για να τον απελευθερώσουμε (από την κίνηση), αλλά δυστυχώς ο αγώνας του δεν εξελίχθηκε καλά. Γι ‘αυτό πρέπει όλοι να εξετάσουμε κάθε πτυχή και να βεβαιωθούμε ότι θα είμαστε στην καλύτερη κατάσταση με τον Felipe για το Μονακό. Όμως, είμαστε πολύ θετικοί για το μέλλον.

Έχοντας μαζέψει 46 βαθμούς σε πέντε αγώνες, η φετινή χρονιά εξελίσσεται πολύ καλύτερα από την καταστροφική περσινή για την ομάδα της Williams. Στον αγώνα του Μονακό, πρώτο ρόλο παίζει η ικανότητα του οδηγού και η μηχανική πρόσφυση του μονοθεσίου και οι περισσότερες ομάδες βλέπουν το πριγκιπάτο ως την ευκαιρία για το κάτι παραπάνω, που στην περίπτωση της ομάδας από το Grove, θα είναι το βάθρο.

[Photo Copyrights: Glenn Dunbar/Andrew Ferraro/Williams F1]