Felipe Massa

Ανέκαθεν, το Μονακό αποτελούσε μια πρόκληση για τους οδηγούς τής Formula 1. Φέτος, η πρόκληση αυτή είναι ακόμα μεγαλύτερη: τα νέα power units μπορούν να παράγουν πολύ περισσότερη ροπή απ’ ό,τι ισχύει μέχρι πέρυσι, ενώ η παραγόμενη κάθετη δύναμη έχει μειωθεί κατά περίπου 20%, κάτι που κάνει τα μονοθέσια πιο δύσκολα στην οδήγηση, χάρη και στην πλήρη απουσία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί θα πρέπει να βρουν τη χρυσή τομή ανάμεσα στη γρήγορη και προσεκτική οδήγηση, και αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο στην πράξη.

Ο Felipe Massa πιστεύει ότι όχι απλά θα είναι ένας δύσκολος αγώνας, αλλά ο δυσκολότερος από τους 19 που υπάρχουν στο φετινό πρόγραμμα.

Νομίζω ότι το Μονακό θα είναι ένας πάρα πολύ δύσκολος αγώνας. Τα μονοθέσια γλιστρούν περισσότερο. Η ροπή που έχουμε από τον κινητήρα είναι ίσως διπλάσια από αυτή που είχαμε πέρυσι, και η πρόσφυση από τα ελαστικά δεν είναι τόσο μεγάλη, έτσι θα είναι πολύ εύκολο να τρακάρεις στο Μονακό. Νομίζω ότι θα είναι ο δυσκολότερος αγώνας τής σεζόν.

Rob Smedley

Πιο ψύχραιμος σε σχέση με τον Βραζιλιάνο ακούγεται ο επί κεφαλής απόδοσης οχήματος στη Williams, Rob Smedley. Ο πρώην μηχανικός αγώνας τού Massa στη Ferrari υποστηρίζει πως δε θα υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με το παρελθόν.

Βασικά το Monte Carlo θα είναι πάντα το Monte Carlo. Δε νομίζω ότι θα είναι πραγματικά διαφορετικό απ’ ό,τι στο παρελθόν. Στο Μονακό υπήρχε πάντα φθορά στα πίσω ελαστικά.

Μπορείς να έχεις ένα μεγαλύτερο περιθώριο φθοράς, λόγω της δυσκολίας των προσπερασμάτων εκεί, αλλά αυτός που θα κρατήσει περισσότερο ζωντανά τα ελαστικά και θα τα φθείρει λιγότερο θα κυριαρχήσει. Τα μονοθέσια είναι είναι διαφορετικά, αλλά αυτό θ’ αλλάξει το θέαμα στο Μονακό; Θ’ αλλάξει τον τρόπο που λειτουργούμε; Όχι, δε θα το κάνει.