Lauda - Hamilton

Πριν ξεκινήσει ακόμα το GP του Μονακό, ο Lewis Hamilton είχε κάνει πρωτοφανείς δηλώσεις, λέγοντας πως θα κερδίσει τον φετινό τίτλο επειδή είναι πιο πεινασμένος από τον Nico Rosberg. Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στον Ayrton Senna, λέγοντας πως σκοπεύει να κανονίσει τον Rosberg, όπως έκανε ο Senna τον Prost.

Μου αρέσει ο τρόπος που το κανόνισε ο Senna. Νομίζω να δανειστώ ένα από τα κόλπα του. Δεν θα μιλήσω στον Rosberg.


Στην συνέντευξη των νικητών του χθεσινού αγώνα, ο Hamilton αρνήθηκε να απαντήσει σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν θα προσπαθήσουν να φτιάξουν την μεταξύ τους σχέση. Σε άλλη ερώτηση ξέχασε τι είχε πει για τον Senna, ενώ φαίνεται πως έχει μνήμη χρυσόψαρου, αφού απάντησε και πάλι πως είχε ξεχάσει, σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετική με την ενδοεπικοινωνία που είχε με την ομάδα της Mercedes, για το pit stop που έκανε πίσω από τον Rosberg. Στην επικοινωνία αυτή, ο Hamilton είχε πει:

Δεν το πιστεύω ότι έπρεπε να μπούμε στα pit, μπορείτε να με ενημερώνεται για τις επιλογές μου; Έπρεπε να μπούμε στον προηγούμενο γύρο, αλλά ήξερα ότι δεν θα με καλέσετε.

Φυσικά λόγω της απώλειας μνήμης του Βρετανού, η απάντηση που πήρε ο δημοσιογράφος ήταν γενική και αόριστη.

Mercedes GP - Monaco 2014

Ο Niki Lauda πιστεύει πως ο θυμός του Hamilton θα περάσει. Αναλύοντας τη σκέψη του μετά τον χθεσινό αγώνα, είπε:

Δώστε του χρόνο. Θα κοιμηθεί απόψε, ίσως κάνει και ένα καλό πάρτι με τη Nicole και θα του μιλήσουμε αύριο. Σας εγγυώμαι ότι θα φτιάξει. Αν όχι, θα του τηλεφωνήσω και θα του πω “Lewis, προσπέρασέ το”. Είμαι μέντοράς του και τους υπερασπίζομαι και τους δύο με τις ιδέες μου, ως πρώην οδηγός. Κάποιες φορές ακόμη και ενάντια στη διεύθυνση.

Όπως και να ‘χει, πρέπει να είσαι μπ@στ@ρδος για να κερδίσεις στη Formula 1. Δεν χωράει αμφισβήτηση. Δεν μπορείς να κερδίσεις αν είσαι καλό παιδί. Πείτε μου ένα καλό παιδί από όλους αυτούς;

Όσο και αν θα συμφωνήσω με τον Niki Lauda, ότι πρέπει να είσαι εγωκεντρικός χαρακτήρας για να διεκδικείς πρωτάθλημα Formula 1, θεωρώ κάποια πράγματα αστεία και παιδιάστικα. Όπως κάποιες υπερβολικές δηλώσεις ή το γεγονός ότι χρησιμοποίησαν διαφορετικά minibus για να πάνε στη συνέντευξη των πιλότων, μετά την απονομή. Ο επόμενη δήλωση του Αυστριακού δείχνει ακόμα περισσότερη την έκταση του προβλήματος.

Αυτό που θα τους πω τη Δευτέρα, είναι ότι στο βάθρο πρέπει να χαιρετάς τον team-mate σου. Ο Nico πάντα το έκανε. Δεν είναι θέμα παιδείας, είναι για τη Mercedes. Αυτό είναι κάτι που με ανησυχεί, αλλά θα διορθωθεί εύκολα. Είναι φυσιολογικό, είχα το ίδιο πρόβλημα με τον Prost. Τον μισούσα, αλλά τουλάχιστον του έλεγα καλημέρα το πρωί.

Υπάρχουν κάποια όρια και πρέπει να τα ξανασυζητήσουμε. Μιλάω τη γλώσσα τους, τη γλώσσα των οδηγών. Με καταλαβαίνουν, με συμπαθούν και δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα.