car service

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακαλούν κάθε χρόνο εκατομμύρια αυτοκίνητα, αλλά σύμφωνα με μια έρευνα, μόλις το 75% των ιδιοκτητών τους, πηγαίνουν στα συνεργεία για να αντικαταστήσουν το προβληματικό εξάρτημα.

Γι’αυτό δεν ευθύνονται μόνο οι ιδιοκτήτες, αλλά και οι ίδιες οι εταιρίες οι οποίες δεν ενημερώνουν τους κατόχους των προς ανάκληση οχημάτων, πως το μοντέλο τους έχει ανακληθεί. Σημαντικό ρόλο έχει και ο τρόπος ειδοποίησης των καταναλωτών, με τις εταιρίες να ενημερώνουν τους ιδιοκτήτες μέσω ταχυδρομικών επιστολών, οι οποίες συχνά αγνοούνται από το κοινό. Αναλυτής της αγοράς λέει πως οι εταιρίες θα πρέπει να στραφούν σε διαφορετικούς μεθόδους ενημέρωσης όπως μέσω τηλεφώνου και μέσω κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.