renault4

Αν κι έχουν περάσει 8 αγώνες από την έναρξη της φετινής σεζόν, τα προβλήματα συνεχίζουν να βρίσκονται στο στρατόπεδο της Renault, η οποία διαθέτει για την ώρα το χειρότερο από τα τρία power units που υπάρχουν στα φετινά μονοθέσια. Το Αυστριακό Grand Prix ήταν το τρίο φετινό στο οποίο ο Sebastian Vettel δεν πήρε κατάταξη, διότι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από 12 γύρους δράσης, λόγω προβλήματος στο γαλλικό power unit.

Φυσικά, μετά από αυτό, οι μηχανικοί τής Renault ερεύνησαν το τι οδήγησε σε αυτή την εγκατάλειψη, με τον Remi Taffin, επί κεφαλής εργασιών πίστας, να υποστηρίζει πως τα όποια προβλήματα εμφανίστηκαν στον προηγούμενο αγώνα αποτελούν πλέον παρελθόν.

Είναι δίκαιο να πούμε ότι η Αυστρία ήταν απογοητευτική, αλλά έχουμε εξετάσει κάθε σενάριο και κάθε λεπτομέρεια, και είμαστε σίγουροι ότι αυτές οι αστοχίες δε θα συμβούν ξανά. Πηγαίνουμε στο Silverstone με θετική σκέψη. Υπήρχαν αλλαγές σε δύο επίπεδα: τόσο τεχνικά από την άποψη της εξέλιξης του λογισμικού, όσο και στη διαδικασία για να εξασφαλίσουμε ότι αυτό δε θα είναι ένα σοβαρό πρόβλημα.

Είναι πάντα απολαυστικό να επισκεφθείς το Silverstone. Τα πλήθη πάντα είναι τεράστια και παθιασμένα, με γνώση για το άθλημα, μαζί με το γεγονός ότι είναι το σπίτι τριών από τις τέσσερις δικές μας ομάδες. Επίσης, είναι πολύ ιδιαίτερο για εμάς να είμαστε ξανά εδώ με τους turbo κινητήρες, από τότε που η Renault κατασκεύασε τον πρώτο turbo κινητήρα, πίσω στο 1977.