F1 Grand Prix of Austria - Qualifying

Τα νέα power units που βλέπουμε φέτος στην πλάτη των μονοθεσίων τής Formula 1 είναι αποτέλεσμα μελέτης και δοκιμών αρκετών ετών προτού ξεκινήσουν να κάνουν τα πρώτα τους χιλιόμετρα στην πίστα. Έτσι, οι ομάδες γνώριζαν σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι νέοι κινητήρες, ιδιαίτερα αυτές που είχαν πολύ καλές σχέσεις με κάποιον από τους κατασκευαστές, μία ομάδα εκ των οποίων είναι η Red Bull Racing.


Οι Πρωταθλητές εργαζόταν στενά όλα αυτά τα χρόνια με τη Renault και ο Πρόεδρος της αυστριακής ομάδας, Christian Horner, ισχυρίζεται πως η ομάδα τού Milton Keynes είχε χτυπήσει το πρώτο καμπανάκι περί τα τέλη τού 2012 για τον γαλλικό κινητήρα, που είναι σήμερα ο χειρότερος από τους 3, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

Θέσαμε τις ανησυχίες μας ήδη από τα τέλη τού 2012 για την κατεύθυνση που είχε το έργο. Αλλά, ο σχεδιασμός και η κατασκευή κινητήρων δεν είναι η βασική μας αρμοδιότητα και νομίζω ότι κανένας από εμάς δε θα μπορούσε να προβλέψει ότι η Renault θα ήταν τόσο πίσω όσο είναι σήμερα. Αλλά, δουλεύουν σκληρά για να κλείσουν αυτό το κενό.

Νομίζω ότι θα πρέπει ν’ αναγνωρίσουμε ότι η Mercedes έχει κάνει πολύ καλή δουλειά, και η Ferrari ίσως είναι λίγο μπροστά από τη Renault αυτή τη στιγμή. Μόνο η Mercedes έχει έναν τόσο καλό κινητήρα και γι’ αυτό οι ομάδες της πηγαίνουν πολύ καλά, τουλάχιστον οι περισσότερες. Είναι στη φύση του ανταγωνισμού το πώς θα ερμηνεύσεις τους κανονισμούς. Η Mercedes έκανε εξαιρετική δουλειά και η Renault όχι τόσο, αλλά η δουλειά τους είναι να τους φτάσουν.

Spanish F1 Grand Prix - Practice

Ο Βρετανός έχει τονίσει πως υπάρχουν επιλογές για το 2016, όμως πιστεύει πως θα πρέπει να συνεχιστεί η σχέση που έχουν με τη Renault, για να επανέλθουν οι επιτυχίες τού παρελθόντος.

Θα ήμουν πολύ έκπληκτος αν η Mercedes ήθελε να μας δώσει έναν κινητήρα. Η Ferrari προφανώς έχει ακόμα μία κενή θέση για πελάτη, αλλά θέλουμε να είμαστε συνεργάτες, όπως η συνεργασία μας με τη Renault που μας έχει χαρίσει επιτυχίες, με σχεδόν 50 νίκες και 8 πρωταθλήματα μαζί τους. Κανείς δεν τα παρατά, αλλά δεν είναι εκεί που θα έπρεπε.

Τέλος, ο 40χρονος μιλά και για τον Sebastian Vettel, ο οποίος θα πρέπει να παραδώσει το στέμμα τού Πρωταθλητή σ’ έναν εκ των Lewis Hamilton και Nico Rosberg. Η φετινή σεζόν είναι κακή για τον Γερμανό, που έχει εγκαταλείψει 3 φορές στους 8 πρώτους αγώνες, με τον Horner να επαινεί τον οδηγό του.

Είναι εντυπωσιακά ώριμος και ειλικρινής. Είχε τα περισσότερα προβλήματα φέτος, αλλά αναγνωρίζει ότι είχε πολλές επιτυχίες με τη Renault και τώρα δεν μπορεί να είναι τόσο ανταγωνιστικός. Όμως, προφανώς και θέλει να αγωνίζεται για τις πρώτες θέσεις και σίγουρα όχι να έχει προβλήματα κι εγκαταλείψεις.

Αυτό που χρειάζεται είναι ένα καθαρό Σαββατοκύριακο, για να μπορέσει να πάρει τα μέγιστα από το μονοθέσιο και τον κινητήρα. Δεν έχει ξεγράψει τον τίτλο. Είμαστε ακόμα στα μισά. Δεν έχει ξεγράψει τίποτα. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο.

[Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull Racing]