Ο κόσμος της Formula 1 θέλει να παραμείνει η πίστα της Monza

Σχετικά άρθρα

166987878GI00131_F1_Grand_P

Ο Bernie Ecclestone χτύπησε σε ευαίσθητο σημείο τους Ιταλούς, δηλώνοντας πως σκοπεύει να αφήσει την πίστα της Monza εκτός πρωταθλήματος, μετά το 2016. Ο λόγος φυσικά είναι καθαρά οικονομικός, αφού μπορεί η ιστορική πίστα να είναι γεμάτη κάθε αγωνιστικό τριήμερο, αλλά δεν προσφέρει απλόχερα 25 εκατομμυριάκια στην τσέπη του Ecclestone, όπως έγινε με το Red Bull Ring και τα χρήματα που έδωσε ο Dietrich Mateschitz.

Μπορεί τα λόγια του Ecclestone να ήταν κούφιες απειλές, για να αναγκάσει το γειτονικό κράτος να επενδύσει χρήματα όπως έγινε αντίστοιχα και με την πίστα στο Silverstone. Μπορεί, όμως, ο Βρετανός να θέλει πραγματικά να αφήσει εκτός τη Monza, όπως έχει κάνει κατά καιρούς με την πίστα στο Spa. Εκτός από το χρήμα, κανείς δεν ξέρει τι έχει στο μυαλό του ο πολυμήχανος Ecclestone, όπως δήλωσε ο John Booth της Marussia.

Είναι περίεργο να αποκαλεί τον αγώνα οικονομική καταστροφή. Έχει τεράστιο κοινο, δεν έχει; (Η πίστα) πάντα φαίνεται να είναι γεμάτη όταν πάμε.

Κατά την γνώμη μου υπάρχουν κάποιες πίστες που δεν πρέπει να χάσουμε: το Silverstone, το Spa, τη Monza και το Monaco. Αυτές οι πίστες έχουν φοβερό κοινό, ενώ πηγαίνουμε στην άλλη άκρη του κόσμου με 6 θεατές να παρακολουθούν και το λέμε αποδεκτό, με τους Ευρωπαϊκούς αγώνες να μην είναι.

Monza

Η κόρη του Frank Williams, Claire, θεωρεί πως οι απειλές του Bernie θα παραμείνουν απειλές, όπως έγινε αντίστοιχα και με τη Βρετανική πίστα.

Η Monza είναι το εντός έδρα GP της Ferrari. Είναι όπως όλες τις φορές που ο Bernie έχει μιλήσει για το Silverstone και οι Βρετανικές ομάδες έλεγαν “θέλουμε να έχουμε εντός έδρα αγώνα, για τους χορηγούς, τους συνεργάτες, το κοινό και το προσωπικό μας.”

Λατρεύω τις παλιές πίστες όπως το Silverstone, το Monaco και τη Monza. Έχουν ένα χαρακτήρα που μας θυμίζει τις παλιές καλές εποχές. Πιστεύω όμως, ότι πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία και να έχουμε νέες πίστες σε νέες αγορές.

Εκτός του Kimi Raikkonen, που χαρακτήρισε ηλίθια την ιδέα του Ecclestone, εξέφρασαν και άλλοι οδηγοί την απογοήτευσή τους από την πιθανή έξοδο της θρυλικής πίστας από το καλεντάρι. Ο Sergio Perez ήταν ένας από αυτούς:

Θα ήταν μεγάλη απώλεια αυτή της Monza, μια από τις μεγαλύτερες απώλειες της Formula 1. Ελπίζω να παραμείνει απειλή και να μην εφαρμοστεί (η δήλωση του Ecclestone). Είναι από τα πιο ξεχωριστά GP που υπάρχουν.

Ο Romain Grosjean, όμως, εξήγησε πως δεν είναι μόνο η ιστορικότητα της πίστας, ούτε η ξεχωριστή της χάραξη που την κάνει μοναδική, αλλά η ατμόσφαιρα. Μια ατμόσφαιρα οπαδών που δεν υπάρχει σχεδόν πουθενά αλλού.

Λατρεύω τη Monza. Η πίστα είναι ιδιαίτερη, αλλά οι θεατές είναι φοβεροί, είναι οι περισσότεροι στην Formula 1. Θα μου έλειπε πολύ αυτή η πίστα. Από θέμα ατμόσφαιρας, είναι μια από τις αγαπημένες μου.

Αυτό που είδαμε στην Αυστρία είναι ένα παράδειγμα του τι αρέσει στη Formula 1. Η ιστορία και ο κόσμος. Δεν μου αρέσει η (πίστα στη) Κίνα. Δεν έχει οπαδούς και πιστεύω ότι η ατμόσφαιρα είναι πολύ σημαντική.

ΠηγήOmniCorse

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...