Nico Rosberg

Το ταχύτερο μονοθέσιο της φετινής σεζόν ανήκει χωρίς την παραμικρή αμφιβολία στη Mercedes, όμως η W05 δεν είναι ένα αυτοκίνητο δίχως προβλήματα. Το Καναδικό Grand Prix είναι το μοναδικό που δεν έχει κερδηθεί από τους Γερμανούς, λόγω προβλήματος στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το οποίο μάλιστα είχε αναγκάσει τον Lewis Hamilton να εγκαταλείψει για δεύτερη φορά φέτος, μετά από τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία.

Χθες, ήταν η σειρά τού Nico Rosberg ν’ αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την W05, συγκεκριμένα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ακινητοποίησε το αυτοκίνητό του στον 28ο γύρο, δίνοντας τη νίκη στον team-mate του, στερώντας τη Mercedes από το 7ο “1-2” για φέτος.

Ο Εκτελεστικός Διευθυντής τής ομάδας τού Brackley, Toto Wolff, έχει αρχίσει ν’ ανησυχεί για την αξιοπιστία της W05, η οποία μπορεί να στερήσει περισσότερους βαθμούς από τους οδηγούς του.

Ναι, υπάρχουν πολλές ανησυχίες. Η βάση ήταν πραγματικά καλή. Κατανοούμε πολύ καλύτερα τι έγινε με τα προβλήματα ψύξης που είχαμε, αλλά μετά είχαμε ένα πρόβλημα στο κιβώτιο, και μας ταρακούνησε λίγο, γιατί δεν περιμένεις να έχεις το 2014 εγκατάλειψη από πρόβλημα στο κιβώτιο. Πρέπει ν’ αναλύσουμε την ποιότητα και τον τρόπο που γίνεται η βελτίωση. Μπορείς να έχεις μια τέτοια εγκατάλειψη μία φορά, αλλά όχι δύο.

Μ’ ένα διάλειμμα στο Αυστριακό Grand Prix, η ταχύτητα της W05 ήταν και πάλι πολύ ανώτερη από των υπόλοιπων μονοθεσίων, κάτι που θέλει να βλέπει συνεχώς ο Wolff και φυσικά είναι ικανοποιημένος με το πόσο ταχύτερο ήταν το μονοθέσιό τους στο Silverstone.

Γνωρίζαμε ότι το Silverstone θα είναι καλό για το μονοθέσιό μας, αλλά μείναμε έκπληκτοι από τον ρυθμό μας στην αρχή τού αγώνα: εμείς ήμασταν το 1:38, ο Bottas ψηλά στο 1:40 και οι άλλοι στο 1:41. Αυτό ήταν καλύτερο από το αναμενόμενο και τώρα πρέπει να προσπαθήσουμε για δούμε ξανά το ίδιο στο Hockenheim. Αλλά, θα είναι λίγο πιο δύσκολο όσον αφορά τη διαχείριση των υψηλών θερμοκρασιών.