479868689KR00315_F1_Grand_P

Αν και ακόμα δεν έχουμε ξεπεράσει τα μισά τού φετινού πρωταθλήματος, η σεζόν έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί όσον αφορά την κατάληψη της πρώτης θέσεις στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά τους δύο διεκδικητές τού τίτλου των οδηγών, Nico Rosberg και Lewis Hamilton. Το 2014 είναι η χρονιά που θα σταματήσει το σερί των πρωταθλημάτων από τη Red Bull Racing, με την αυστριακή ομάδα να κατηγορεί ανοιχτά τη Renault γι’ αυτό, αφού ο Renault Energy F1-2014 δεν μπορεί ν’ ανταγωνιστεί σε καμία περίπτωση τον Mercedes-Benz PU106A Hybrid.

Προκειμένου αυτό ν’ αλλάξει εν όψει τής νέας σεζόν, οι Γάλλοι έκαναν μερικές διαρθρωτικές αλλαγές, ωστόσο το έργο τους για την κάλυψη της διαφοράς από τη Mercedes θα είναι εξαιρετικά δύσκολο. Αυτό, όμως, ουδόλως απασχολεί τον αγωνιστικό σύμβουλο της RBR, Helmut Marko, ο οποίος θέλει να δει ένα κορυφαίο σε ανταγωνιστικότητα power unit στην πλάτη της RB11.

Το 2015, θέλουμε να ήμαστε στο ίδιο επίπεδο με τη Mercedes. Ο Cyril (Abiteboul) ήξερε από την Caterham τα προβλήματα με τον κινητήρα τής Renault, όπως κι εμείς. Έτσι, ξέρει ακριβώς τι συμβαίνει. Πρέπει να υπάρξει βελτίωση σε όλους τους τομείς το συντομότερο δυνατό.

Πρόσφατα, κυκλοφόρησαν φήμες που θέλουν τη Lotus να έχει κινητήρα Mercedes το 2015, κάτι που σίγουρα θα έκανε πιο στενή τη σχέση της Red Bull με τη Renault, η οποία θα είχε μόνο μία κορυφαία ομάδα στην προμήθεια κινητήρων. Ο Marko, φυσικά, δεν επιβεβαιώνει ότι οι φήμες για τη Lotus, όμως δεν αποφεύγει να πει ότι κάτι καλό θα γίνει μεταξύ των δύο εταιρειών στο άμεσο μέλλον.

Η συνεργασία θα γίνει πιο έντονη και κατά κάποιο τρόπο θα μπει σε νέα βάση.