toyota-auris-2010-28

Η Toyota εκτός από τη νέα Toyota New Global Architecture (TNGA) πλατφόρμα, με την οποία θέλει να μειώσει το κόστος παραγωγής και να αυξήσει την αποτελεσματικότατα των εργοστασίων της, έχοντας ως στόχο να πουλά περισσότερα αυτοκίνητα, ετοιμάζει και μια νέα γενιά κινητήρων.

Ο Koei Saga, επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης κινητήρων της Toyota, σε πρόσφατη συνέντευξη του, δήλωσε πως η εταιρία του ετοιμάζει νέους κινητήρες, οι οποίοι θα μοιράζονται αρκετά μέρη, ώστε έτσι να μειωθεί το κόστος παραγωγής τους κατά 50%.

Οι νέοι κινητήρες θα είναι έως και 30% πιο οικονομικοί από αυτούς που θα αντικαταστήσουν, μιας και στόχος των Ιαπώνων είναι να μεγιστοποιήσουν την απόδοσή τους, καταναλώνοντας όσο το δυνατόν λιγότερο καύσιμο. Οι κινητήρας θα μοιράζονται μπλοκ, κυλινδροκεφαλές, εκκεντροφόρους, στρόφαλους, σχέση συμπίεσης, την διάμετρο των κυλίνδρων, την διαδρομή του εμβόλου και το διάκενο κυλίνδρου.

Οι κινητήρες θα είναι είτε ατμοσφαιρικοί είτε turbo, θα διαθέτουν άμεσο ψεκασμό και συστήματα Start/Stop. Ο Saga δήλωσε παραδείγματος χάρη, πως στην επόμενη γενιά του Camry, ο ατμοσφαιρικός V6 κινητήρας θα αντικατασταθεί από έναν turbo τετρακύλινδρο κινητήρα. Το Camry δεν αναφέρθηκε τυχαία, μιας και η επόμενη γενιά του θα είναι το πρώτο μοντέλο της Toyota το οποίο θα κάνει χρήση της νέας TNGA πλατφόρμας.