Mercedes-Benz F1 Turbo V6 Engine

Το Grand Prix στο Hockenheim αναμένεται να ταλαιπωρήσει παραπάνω από το σύνηθες τα νέα power units, αλλά και τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας, εξαιτίας των δυνατών φρεναρισμάτων στις αργές στροφές της πίστας. Όσο περνάει ο καιρός, τα στοιχεία των PU θα μας απασχολούν όλο και περισσότερο, αφού οι ποινές είναι πλέον “προ των πυλών”. Στη δυσκολότερη θέση όλων βρίσκεται ο νεαρός πρωτοεμφανιζόμενος Daniil Kvyat, με τους Maldonado, Vergne, Bianchi, Chilton και Vettel να ακολουθούν από κοντά στον αριθμό εξαρτημάτων που έχουν χρησιμοποιήσει.

Οδηγός Ομάδα ICE TC MGU-K MGU-H ES CE
S.Vettel Red Bull 4 4 4 4 2 4
D.Ricciardo Red Bull 3 3 3 3 2 2
L.Hamilton Mercedes 3 3 3 3 3 3
N.Rosberg Mercedes 3 3 3 3 2 3
F.Alonso Ferrari 3 3 3 3 3 4
K.Raikkonen Ferrari 3 3 3 4 3 3
R.Grosjean Lotus 3 4 3 3 2 3
P.Maldonado Lotus 4 4 4 4 2 3
J.Button McLaren 3 3 3 3 2 2
K.Magnussen McLaren 3 3 3 3 2 2
N.Hulkenberg Force India 3 3 3 3 2 2
S.Perez Force India 3 3 3 3 2 2
A.Sutil Sauber 3 3 3 3 3 3
E.Gutierrez Sauber 3 3 3 3 3 3
J.E.Vergne Toro Rosso 4 4 4 3 3 3
D.Kvyat Toro Rosso 5 4 5 3 2 2
F.Massa Williams 3 3 3 3 2 3
V.Bottas Williams 3 3 3 3 2 2
J.Bianchi Marussia 4 4 3 4 2 4
M.Chilton Marussia 4 4 4 4 3 4
K.Kobayashi Caterham 3 3 3 3 3 4
M.Ericsson Caterham 3 3 3 3 2 3

ICE: Κινητήρας εσωτερικής καύσης MGU-H: Γεννήτρια θερμικής ενέργειας

TC: Υπερσυμπιεστής ES: Μπαταρίες

MGU-K: Γεννήτρια κινητικής ενέργειας CE: Ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου

* Η Mercedes φαίνεται να έσωσε ένα σύστημα μπαταριών για το Nico Rosberg, αφού στην τελευταία λίστα της FIA φαινόταν πως είχε χρησιμοποιήσει τρία και όχι δυο, όπως τώρα.

[Photo Copyrights: Mercedes AMG F1 Team]