GP BELGIO F1/2014

Με βάση τους νέους κανονισμούς, οι ομάδες μπορούν να κάνουν πολύ περιορισμένες αλλαγές στους turbo, υβριδικούς, κινητήρες. Η εξέλιξη των PU πάγωσε στα τέλη Φεβρουαρίου, κι από εκείνο το σημείο μέχρι και το τέλος του φετινού πρωταθλήματος, επιτρέπονται αλλαγές μόνο για λόγους αξιοπιστίας, ασφάλειας ή εξοικονόμησης κόστους. Στην pre-season του πρωταθλήματος του 2015 θα επιτραπούν κάποιες μεγαλύτερες αλλαγές, αλλά κάθε χρόνο αυτές θα είναι όλο και λιγότερες.

Ο επικεφαλής της Ferrari, Marco Mattiacci, είναι αντίθετος με το συγκεκριμένο κανονισμό, αποκαλύπτοντας πως σε συζήτηση που είχε με τους ομολόγους του στα πλαίσια του Βελγικού Grand Prix, συζητήθηκε η “χαλάρωση” στους περιορισμούς.

Ναι, με έναν ορισμένο τρόπο, θα ήθελα να μην είναι τόσο αυστηροί όσο είναι σήμερα (οι περιορισμοί στην εξέλιξη των power units). Θα ήθελα να έχουμε ένα συγκεκριμένο αριθμό ευκαιριών μέσα στο χρόνο, για να εργαστούμε πάνω στον κινητήρα.

Όπως γνωρίζετε, συνεχίζουμε τη συζήτηση για το πώς μπορεί να βελτιωθεί, αν χρειάζεται, κάθε τομέας του προϊόντος της Formula 1. (Στο Βέλγιο) Είχαμε μια φανταστική κούρσα. Αλλά υποθέτω ότι υπάρχουν ορισμένες περιοχές (που χρειάζονται αλλαγές). Το DNA της F1 είναι η καινοτομία, η καινοτομία και το να πλησιάζεις τους καλύτερους και να είσαι το ίδιο γρήγορος όσο οι πιο έξυπνοι.

Ως Ferrari, θα συνεχίσουμε να επιμένουμε πάνω σε αυτό και ένας από τους τομείς είναι το πάγωμα στην εξέλιξη του κινητήρα.

Παίρνοντας σαν δεδομένο πως κάθε ομάδα/εταιρεία κοιτάζει το συμφέρον της, είναι σχεδόν σίγουρο πως η Scuderia δεν θα έμπαινε σε τέτοιου είδους συζητήσεις αν το 059/3 ήταν το κορυφαίο PU του grid. Με βάση το ίδιο σκεπτικό, η Mercedes δεν επιθυμεί αλλαγές στους κανονισμούς. Όμως, το συγκεκριμένο ζήτημα είναι, πιστεύω, μεγαλύτερο από τα θέλω των ομάδων και θα πρέπει να συζητηθεί σοβαρά, αφού η Formula 1 ήταν -και πρέπει να γίνει ξανά- συνώνυμη με την εξέλιξη.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]