447789344-415719692014

Οι θεατές βλέπουν αρνητικά τις συνεχείς πληροφορίες/βοήθειες που δέχονται οι πιλότοι από τα pit, όπως αυτές που αφορούν το ρυθμό τους σε σχέση με τον άμεσο αντίπαλο ή το σε ποιες στροφές πρέπει να φρενάρουν νωρίτερα ή να πατήσουν περισσότερο γκάζι, και στη συνάντηση του F1 Strategy Group που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Ιταλικού GP, συζητήθηκε ο περιορισμός των team-radio που δεν αφορούν διαδικαστικούς ή λόγους ασφαλείας.


Σύμφωνα με πληροφορίες του έγκυρου Autosport, η FIA σκέφτεται την απαγόρευση ορισμένων ραδιοεπικοινωνιών, κάτι που θα γίνει από την αυστηρότερη εφαρμογή του άρθρου 20.1 των αθλητικών κανονισμών της Formula 1 που αναφέρει: Ο οδηγός θα πρέπει να οδηγεί το αυτοκίνητο μόνος και χωρίς βοήθεια” (The driver must drive the car alone and unaided).

Με την ενδεχομένη αυτή αλλαγή φαίνεται να συμφωνεί και ο Eric Boullier, αφού όπως τονίζει, θα κάνει πιο απλά τα πράγματα για τους θεατές, ενώ θα απελευθερώσει περισσότερο τους οδηγούς.

Sporting Director Eric Boullier on the pit wall.

Ο περιορισμός που έχουμε φέτος είναι στα λιγότερα καύσιμα και τα σκληρότερα ελαστικά, και καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι ένα μπερδεμένο μήνυμα για τους οπαδούς, το ότι οι οδηγοί πρέπει να διαφυλάξουν τα ελαστικά και να κάνουν εξοικονόμηση καυσίμου ή οτιδήποτε άλλο.

Τα μηνύματα από την ενδοεπικοινωνία και οι οδηγίες, υπήρχαν πάντοτε από τη στιγμή που ο ασύρματος μπήκε για πρώτη φορά στη θέση του (στο μονοθέσιο). Αυτό (το θέμα) είναι κάτι καινούργιο τώρα, επειδή οι ενδοεπικοινωνίες μεταδίδονται τα τελευταία τρία χρόνια.

Η FOM θα μπορούσε να τις απενεργοποιήσει ή να τις φιλτράρει. Αλλά στο τέλος, γιατί να μην συμπλεύσουμε με έναν κανόνα που πρόκειται να καταστήσει απλούστερα τα πράγματα και να επιτρέψει στον οδηγό να εκφράσει τον εαυτό του λίγο περισσότερο στην πίστα; Φυσικά και είναι καλύτερο.

Το συγκεκριμένο θέμα δεν θα επηρεάσει τις πιο δημοφιλείς συνομιλίες που φτάνουν στα αυτιά μας, οι οποίες θα συνεχίσουν αμετάβλητες. Οι συζητήσεις μεταξύ των ομάδων και της FIA για το θέμα αυτό, βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ διευκρίνιση αναμένεται πριν από το GP στη Σιγκαπούρη.

[Photo Copyrights: Mercedes AMG F1 Team, McLaren-Mercedes]