248315575-435816592014

Προς τιμήν της, η ομάδα της Mercedes έχει επιτρέψει στους οδηγούς να παλέψουν στα ίσια για τον τίτλο, με μοναδικές εντολές να μην τρακάρουν μεταξύ τους. Από την αρχή της χρονιάς υπήρξαν εντάσεις, έσπασαν συμφωνίες και δόθηκαν σκληρές μάχες μεταξύ των δυο, αλλά στο Βέλγιο έγινε αυτό που ήταν λίγο-πολύ αναπόφευκτο: Οι Hamilton και Rosberg ήρθαν σε επαφή, με το Γερμανό να βγαίνει κερδισμένος.

Ο Toto Wolff είναι ο άνθρωπος που προσπαθεί να ισορροπήσει την κατάσταση μεταξύ των δυο και πλέον παραδέχεται πως η καλή σχέση που είχαν στην αρχή της σεζόν, έχει αλλάξει, μετατρέποντας τους πιλότους του σε εχθρούς.

Έχει αλλάξει από μια, ας πούμε, σχεδόν φιλική σχέση κατά την έναρξη της σεζόν, με μια πολύ έντονη που είναι σαν να συνειδητοποιούν πως οι δυο τους είναι εχθροί, που ανταγωνίζονται για τον παγκόσμιο τίτλο.

Αποτελεί επίσης μια διαδικασία μάθησης. Αυτά τα αγόρια έχουν ζήσει ολόκληρη τη ζωή τους με βασική προτεραιότητα να κερδίσουν το πρωτάθλημα των οδηγών της Formula 1. Και είναι τώρα εδώ, στο ίδιο αυτοκίνητο, να ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το τρόπαιο και μόνο ένας πρόκειται να κερδίσει και ένας θα αποτύχει.

Αυτή είναι μια νέα εμπειρία για αυτούς. Μια δύσκολη εμπειρία ίσως.

Με 6 αγώνες να απομένουν για το φινάλε της σεζόν και τους διπλούς πόντους στο Abu Dhabi, η μάχη αναμένεται να κρατήσει μέχρι τον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος και ίσως να επαναληφθούν συμβάντα όπως αυτό στο Spa. Εκεί, σε μια πρωτοφανή κίνηση στη σύγχρονη Formula 1, οι Wolff και Lauda έκριναν, πριν καλά-καλά τελειώσει ο αγώνας, πως ο Rosberg έπρεπε να πάρει την ευθύνη και μάλιστα το δήλωσαν αυτό στα μέσα ενημέρωσης, με τον Wolff να υποστηρίζει αυτή τη στάση.

693293817-337172772014

Ένα μάθημα που έχω πάρει φέτος, είναι ότι ποτέ δεν θα κάνεις σωστά τα πάντα και για όλους. Οι αποφάσεις που λαμβάνουμε είναι εκείνες που πιστεύουμε ότι είναι οι σωστές για την ομάδα και οι πιο ουδέτερες και δίκαιες για τους δύο οδηγούς μας.

Μπορείς να το κάνεις αυτό όπως έχει γίνει στο παρελθόν, με έναν πολύ εταιρικό τρόπο, με πολιτική γλώσσα, πίσω από κλειστές πόρτες. Ή μπορείς να το κάνεις με τον τρόπο που το κάνουμε εμείς, και αυτός είναι ο τρόπος που ο καθένας από εμάς έχει μανατζάρει τις εταιρείες του ή τις επενδύσεις του κατά το παρελθόν.

Η θέση της ομάδας απέναντι στη μάχη μεταξύ των δυο πιλότων, είναι αυτή που έχει τονώσει το ενδιαφέρον για το φετινό πρωτάθλημα. Μια στάση που η Ferrari δεν κράτησε ποτέ, η Red Bull προσπάθησε να κρατήσει αλλά απέτυχε (2010) και έχουμε να δούμε από τις ενδοοικογενειακές μάχες στη McLaren, μεταξύ Ayrton Senna και Alain Prost.