alfa-romeo logo

O Sergio Marchionne, το μεγάλο αφεντικό της FCA από το Παρίσι όπου βρέθηκε, δεν γινόταν να μην μιλήσει για την αναγέννηση της Alfa Romeo, η οποία θα γίνει στις 24 Ιουνίου 2015 (105η επέτειος της Alfa Romeo). Τότε υπόσχεται ο Marchionne πως θα ξεκινήσει η “δεύτερη ζωή” της εταιρίας με τον θυρεό, με την ημέρα εκείνη να σηματοδοτεί την αναγέννηση της Ιταλικής μάρκας, μιας και θα παρουσιάσει τη Giulia, το νέο της, πολλά υποσχόμενο οικογενειακό sedan.

Ο Marchionne έχει βάλει ως στόχο τις 400.000 πωλήσεις ετησίως από το 2018, με την εταιρία να έχει στη γκάμα της 8 μοντέλα. Πέρυσι η Alfa Romeo έκλεισε με 74.000 πωλήσεις, με την Fiat να επενδύει στην Alfa Romeo 5 δισ. ευρώ, με την επιστροφή της στις Η.Π.Α, να βοηθά σημαντικά στη επίτευξη του στόχου των πωλήσεων. Παρά τις δύο δεκαετίες της απουσίας της Alfa Romeo από την αγορά των Η.Π.Α, ο Marchionne επιμένει πως η έλλειψη επίγνωσης της μάρκας και της έλλειψης γνώσεων της κληρονομιάς της, ιδιαίτερα από τους νεότερους αγοραστές, δεν θα λειτουργήσει ως τροχοπέδη, μιας και υπάρχει “μια μεγαλύτερη σε βάθος κατανόηση” από τον Αμερικανικό κοινό για την Alfa Romeo. Παραδέχτηκε πως για να πετύχει η αναγέννηση θα πρέπει τα μοντέλα της, να εξοπλίζονται με ορισμένα, θεμελιώδη, βασικά στοιχεία του DNA της μάρκας.

Sergio Marchionne paris 2014

Ο Marchionne θέλοντας να υπερασπιστεί των επιλογών του, έδωσε το παράδειγμα της Jeep. Ο ίδιος όταν ανέλαβε την Chrysler το 2009, η Jeep πουλούσε περίπου 200.000 αυτοκίνητα, αλλά το 2013, η εταιρία έκλεισε με 732.000 πωλήσεις, ενώ για το 2014 προβλέπει πωλήσεις άνω του 1.000.000.

Τόνισε πως για να πετύχει η Alfa Romeo τρία είναι τα κύρια πράγματα που πρέπει να έχει. Την ποιότητα και τους κινητήρες ώστε να χτυπήσει τα γερμανικά αυτοκίνητα, αλλά και ένα καλό δίκτυο διανομής και αντιπροσώπων. Η Alfa Romeo εργάζεται πυρετωδώς πάνω σε μουλάρια δοκιμών, που εξοπλίζονται με παρόμοια τεχνολογία με αυτή που θα περάσει στα μοντέλα παραγωγής, με τον Ιταλό να δηλώνει πως έχει οδηγήσει ορισμένα από αυτά και πως έχουν κάνει μεγάλη πρόοδο προς τη σωστή κατεύθυνση.

Πριν έρθω στη Fiat, όταν ήμουν πιο νέος και ανόητος, συνήθιζα να οδηγώ μια BMW M5, και πάντα αναγνώριζα το πως η BMW είχε εκπληκτική τεχνογνωσία, χαρίζοντας στους πελάτες ένα αυτοκίνητο που λάτρευαν να το οδηγούν.

Έχω οδηγήσει και άλλα Γερμανικά αυτοκίνητα και μπορώ να πω με ειλικρίνεια πως με βάση όσα έχω δει, είμαστε στο ίδιο επίπεδο, αν όχι σε καλύτερο. Απλά δώστε μας χρόνο. Είμαστε λιγότερο από έναν χρόνο μακριά ώστε να συγκρίνει η αγορά το πως θα σταθούμε απέναντι από τον γερμανικό ανταγωνισμό στις head-to-head συγκρίσεις.

Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο εκτός από το γεγονός πως ξέρω πολύ καλά το τι έχουμε κάνει. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά για να βεβαιωθούμε πως αυτό το το καταραμένο πράγμα τρέχει σωστά.

, είπε ο Marchionne.

H Alfa Romeo εργάζεται πάνω στη νέα πισωκίνητη πλατφόρμα “Giorgio” και ετοιμάζει πέντε νέους κινητήρες, τρεις βενζίνης και δύο πετρελαίου, ενώ στα σχέδια της βρίσκεται και ένας V6 υψηλής απόδοσης που θα μπορεί να παράγει περισσότερα από 500 άλογα.

Θα τα καταφέρει άραγε ο πρόεδρος της FCA να ξανακάνει την Alfa Romeo να έχει την αίγλη των περασμένων δεκαετιών; Είναι ο Ιταλός φιλόδοξος ή διαθέτει υπερβολικά μεγάλη αυτοπεποίθηση; Οι ειδικοί τείνουν στο δεύτερο, αλλά για να δούμε το εάν ο κύριος που απεχθάνεται τις γραβάτες και αρέσκεται να ντύνεται με πουλόβερ, κρύβει όντως μερικούς άσσους στα μανίκια του.