2015-ats-coupe-performance-black-side-960x540

Η Ευρωπαϊκή αγορά, όσο δύσκολη και αν είναι, παίζει βασικό ρόλο στην επιτυχία μίας εταιρίας και ο νέος CEO της Cadillac, Johan de Nysschen, το ξέρει πάρα πολύ καλά αυτό.

Η Ευρώπη είναι σημαντική στην επιτυχία μας αλλά χρειάζεται να έχουμε τη σωστή γκάμα. Αν θέλεις να πετύχεις στην Ευρώπη, πρέπει να έχεις τα σωστά προϊόντα.

Δήλωσε ο de Nysschen. Ποια θα είναι αυτά τα προϊόντα; Πρώτα απ’ όλα, η ATS sedan και coupe, δύο μοντέλα που θα ανταγωνίζονται πολύ δυνατούς αντιπάλους σε δύο πολύ δύσκολες κατηγορίες. Έπειτα, η Cadillac θέλει ένα “μικρό” αυτοκίνητο, που θα τοποθετείται κάτω από την ATS και θα τίθεται αντιμέτωπο με μοντέλα όπως η Mercedes A-Class, το Audi A3 και η BMW 1-Series με το επιπλέον πλεονέκτημα της πίσω κίνησης όμως (μιλάμε για την επόμενη Σειρά 1 που ακούγεται πως θα είναι μπροστοκίνητη) καθώς και την ναυαρχίδα της στο άλλο άκρο να λειτουργεί ως “κράχτης”. Επίσης, η Cadillac θέλει να επεκτείνει την σειρά των SUV της με ένα μικρότερο 4×4 που σταθεί απέναντι στο Audi Q3, BMW X1 και Mercedes GLA με αξιώσεις.

Η Cadillac πρέπει να επεκτείνει την γκάμα κινητήρων της για να πετύχει στην Ευρώπη. Χρειαζόμαστε πετρελαιοκινητήρες και μικρότερους βενζινοκινητήρες. Πρέπει επίσης να σκεφτούμε τα range-extenders και τα plug-in υβριδικά.

Παραδέχθηκε ο de Nysschen ενώ κλείνοντας, τόνισε τη σημασία της Αγγλικής αγοράς λέγοντας πως η Cadillac πρέπει να προσφέρει και δεξιοτίμονα αυτοκίνητα.