Με τα Audi A3 και Mercedes-Benz A-Class να πουλάνε πάρα πολύ καλά στην Αμερική, η Cadillac που θέλει και έως έναν βαθμό καταφέρνει, να επανέλθει ως “κραταιά δύναμη”, δεν αποκλείει το λανσάρισμα ενός entry-level μοντέλου, μικρότερο από την ATS. Τάδε έφη τουλάχιστον ο επικεφαλής marketing της εταιρίας, Uwe Ellinghaus:
Θα μπορούσα να οραματιστώ ένα υπό-ATS αυτοκίνητο. Θα ήθελα όμως να είναι πισωκίνητο. Από πλευράς branding, θα ήθελα ομοιογένεια στην γκάμα […] Επιπλέον, θα ήθελα πολύ να είναι το μοναδικό πισωκίνητο αυτοκίνητο στην κατηγορία.
Ναι, η πίσω κίνηση, είναι σημαντική για τον Ellinghaus και ένα σημείο που θα διαφοροποιούσε σημαντικά την “μικρή” Cadillac από τον ανταγωνισμό. Η A-Class/CLA, το A3 αλλά και η επερχόμενη Σειρά 1 της BMW είναι μπροστοκίνητα. Μπορεί η entry-level Caddy να μην είναι προτεραιότητα (πρώτα έρχονται η ναυαρχίδα και κάποια crossovers) αλλά καλό είναι να ξέρουμε προς τα πού βαδίζει η φίρμα.