Toto Wolff

Ο Πρόεδρος της Red Bull Racing, Christian Horner, φάνηκε ενοχλημένος όταν μιλούσε για τη στάση της Mercedes όσον αφορά το “πάγωμα” στην εξέλιξη των κινητήρων, η οποία, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ήταν σύμφωνη στο να “ξεπαγώσει” η εξέλιξη των κινητήρων εντός τής σεζόν, κάτι που σίγουρα θα ήθελαν οι Ferrari και Renault (μαζί και οι ομάδες τους), διότι ο Mercedes-Benz PU106A Hybrid είναι με διαφορά το καλύτερο και δυνατότερο power unit που υπάρχει στο grid.

Ο Toto Wolff, Εκτελεστικός Διευθυντής τής Mercedes AMG, ισχυρίζεται ότι η ομάδα του δε θ’ αλλάξει στάση απέναντι στο θέμα, αλλά δε θα το κάνει επειδή φοβάται πως το χάσμα μεταξύ των power units θα κλείσει, αλλά διότι θ’ αυξηθεί το κόστος και θα διαταραχτεί η σταθερότητα στ άθλημα.

Έχουμε ήδη πει τη θέση μας στη συνεδρίαση του Strategy Group και δεν πρόκειται ν’ αλλάξει η στάση μας τους επόμενους μήνες. Η Formula 1 χρειάζεται σταθερότητα. Θα ήταν πολύ εύκολο να μπλοκάρουμε τα πάντα από τη δυνατή θέση που έχουμε, αλλά έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση.

Υπάρχουν κανόνες, υπάρχουν διαδικασίες, επομένως δε θα πρέπει να πάρουμε βιαστικές αποφάσεις που θα οδηγήσουν σε αποσταθεροποίηση. Πιστεύω βαθιά ότι δεν μπορείς ν’ αλλάξεις τους κανονισμούς τον Οκτώβρη επειδή δε σου ταιριάζουν.

GP RUSSIA F1/2014

Ο Marco Mattiacci ισχυρίζεται ότι, αν υπάρχει εξέλιξη στους κινητήρες, οι ομάδες θα έχουν οικονομικό όφελος, αφού, από τις βελτιωμένες εκδόσεις που θα έχουν, θα κερδίζουν θέσεις, άρα και βαθμούς, έτσι θα έχουν περισσότερα έσοδα. Ο Wolff διαφωνεί με όλα αυτά, υπογραμμίζοντας πως η Scuderia κάτι δεν υπολογίζει σωστά.

Αν κατασκευάσεις μια νέα έκδοση του κινητήρα στο τέλος τού Ιουνίου ή στις αρχές Ιουλίου, τότε η διαδικασία ανάπτυξης υπάρχει δύο φορές τον χρόνο και όχι μία. Δεν ξέρω πώς έχει κάνει τους υπολογισμούς της η Ferrari, αλλά ίσως πρέπει να τους δώσουμε μια αριθμομηχανή. Είναι αδύνατο να λέει ότι δεν κοστίζει περισσότερο.

Εμείς δίνουμε κινητήρα σε τρεις ομάδες και στην ομάδα μας επίσης. Πρέπει να κατασκευάσουμε τους κινητήρες και να δώσουμε σε όλους το ίδιο power unit. Είναι μια διαφορετική κατάσταση για την Honda, η οποία έχει μόνο μία ομάδα ή και με τη Ferrari που έχει δύο και δεν είναι σαφές το τι θα γίνει τη νέα σεζόν. Εμείς είμαστε, επίσης, σε μια διαφορετική κατάσταση από τη Renault.

Το ζήτημα αυτό θα πρέπει να συζητηθεί στη Formula 1 Commission και πιστεύω ότι είναι απολύτως κατανοητό το γεγονός πώς υπάρχουν μόνο 3 μήνες μέχρι την έναρξη της νέας σεζόν.