sergio marchionne

Ανακατατάξεις, αναδιοργάνωση, αλλαγές, υποσχέσεις. Αυτός είναι ο δρόμος στον οποίο κινείται η Scuderia και ο Sergio Marchionne τονίζει πως η Ferrari, δεν είναι Ferrari, αν δεν κόβει κ*λους μέσα στις πίστες! Μάλιστα το γεγονός που έφερε εκτός εαυτού τον Ιταλό, ήταν η εμφάνιση στον εντός έδρας αγώνα στη Monza, όπου η πρώτη Ferrari τερμάτισε μόλις ένατη, χωρίς να μπορεί να απειλήσει τους μπροστά συνδυασμούς για κάτι καλύτερο.

Πρέπει να κόψουμε κ*λους και πρέπει να το κάνουμε γρήγορα. Ό,τι κι αν χρειαστεί. Μπορεί να τα κάνουμε μαντάρα, αλλά δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε, σωστά; Ας πάρουμε ρίσκα λοιπόν.

Συνεχίζουν να μου υπενθυμίζουν πως οι αγώνες δεν είναι επιστήμη και πως μια σειρά από παράγοντες επηρεάζουν την απόδοση. Και τότε, πηγαίνω στη Μόντσα και βλέπω τα πρώτα έξι αυτοκίνητα να μην είναι Ferrari ή να τροφοδοτούνται από κινητήρα Ferrari, και η πίεση του αίματος μου ανέβηκε στο θεό.

Μια Ferrari που δεν κερδίζει στις πίστες της Formula 1, δεν είναι Ferrari. Αυτός εξακολουθεί να είναι ο κύριος στόχος μου για να πάμε τη Ferrari μπροστά. Μπορώ να ζήσω με περιόδους ατυχίας, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει δομικό στοιχείο της μάρκας.

Πάντως, πολλοί θα κρίνουν -και μάλλον σωστά- αρνητικά την κίνηση της ομάδας να διώξει/αφήσει να φύγει ο κατά τεκμήριο καλύτερος πιλότος του grid. Όμως, στη Formula 1 κανείς, όσο καλός οδηγός και να ήταν, δεν κέρδισε το πρωτάθλημα με το τρίτο ή το τέταρτο μονοθέσιο σε δυναμική και αυτό πρέπει να είναι το πρώτο μέλημα της Ferrari. Η δημιουργία ενός ανταγωνιστικού μονοθεσίου, ικανού για νίκες.