tesla

Κάθε μήνα, οι κατασκευαστές δίνουν στη δημοσιότητα στοιχεία για το πόσα αυτοκίνητα πούλησαν, συνήθως συνοδευόμενα από κάποιου είδους δελτίο τύπου-θρίαμβο ή (αν τα πράγματα δεν πάνε πολύ καλά) από ένα δελτίο τύπου που χωρίς να δίνει εξηγήσεις, μας λέει για το λαμπρό μέλλον της όποιας εταιρίας. Η Tesla όμως δεν το κάνει αυτό και για κάποιον καιρό, αναρωτιόμασταν γιατί.

Ένας από τους λόγους για τους οποίους δεν δημοσιεύουμε τα μηνιαία νούμερα, είναι απλά γιατί ποικίλει ανά περιοχή και τα μέσα τείνουν να ερμηνεύουν διάφορες ανοησίες σε αυτά. Έτσι, θα έχουμε παραδώσει 1.000 αυτοκίνητα σε μία περιοχή έναν μήνα και κανένα ή 100 τον επόμενο […] Ο κόσμος θα πει “wow, οι πωλήσεις της Tesla έπεσαν πάρα πολύ. Όχι. Το πλοίο έφτασε τον Ιανουάριο αλλά δεν καταγράφηκαν όλα τα αυτοκίνητα τον Ιανουάριο. Κάποια καταγράφηκαν τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο ξανανέβηκαν. Ο κόσμος υποθέτει πως οι παραδόσεις είναι ενδεικτικές της ζήτησης αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ίσως να ισχύει για άλλες εταιρίες αλλά για εμάς, πρέπει να αναλύονται και οι παραγγελίες. Και υπόψιν, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να αυξήσουμε πλασματικά τις παραγγελίες. Ούτε οι παραγγελίες είναι ενδεικτικές της ζήτησης. Είναι απλά ένα μέτρο του τι πρέπει να κάνουμε για να καλύψουμε την παραγωγή και τις παραδόσεις μας.

Δήλωσε ο Elon Musk. Με λίγα λόγια, πρέπει να κοιτάμε την πορεία σε βάθος χρόνου και όχι σε μηνιαία βάση γιατί μπορεί να υπάρχουν σημαντικές διακυμάνσεις στις οποίες ο κατασκευαστής δεν έχει λόγο.