F1 Testing In Abu Dhabi - Day One

Μ’ ένα εξαιρετικά δυνατό τρόπο μπήκε η Mercedes AMG στη νέα εποχή της Formula 1. Η W05 ήταν με μεγάλη διαφορά το πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο, όπως μαρτυρούν οι 16 νίκες σε 19 αγώνες και 701 συνολικά βαθμούς. Φυσικά, η γερμανική ομάδα καρπώθηκε τους δύο τίτλους, έχοντας τρομερή άνεση. Με τους κανονισμούς να παρουσιάζονται σχεδόν πανομοιότυποι όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι για το 2015, η ομάδα του Brackley έχει στην πλάτη της ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα, το οποίο φοβούνται όλοι, πλην της ίδιας φυσικά.

Το έργο των αντιπάλων της είναι πολύ δύσκολο, και θα πρέπει να μειώσουν κατ’ αρχάς τη χαώδη διαφορά στην ανταγωνιστικότητα. Τα πράγματα για τη Ferrari είναι ακόμα χειρότερα: η ιταλική ομάδα είχε μια κάκιστη σεζόν φέτος -δεν πήρε καμία νίκη, κάτι που είχε να συμβεί από το 1993- και φαίνεται εξαιρετικά απίθανο να μπορέσει να σχεδιάσει ένα κορυφαίο σε ανταγωνιστικότητα μονοθέσιο για την ερχόμενη σεζόν.

Σύμφωνα με τον Sebastian Vettel, η Scuderia δε θα μπορέσει να φτάσει στο επίπεδο της Mercedes την επόμενη χρονιά, αλλά αυτό δε σημαίνει πως έχει μετανιώσει για την απόφασή του να οδηγήσει για τους Ιταλούς.

Δεν κοροϊδεύω τον εαυτό μου λέγοντας ότι θα μπορέσουμε ν’ ανταγωνιστούμε τη Mercedes στην επόμενη σεζόν. Ξέρω ότι εμείς στη Ferrari έχουμε πολλή δουλειά που πρέπει να κάνουμε, ειδικά όταν το πλεονέκτημα της Mercedes είναι τόσο μεγάλο.

Κάθε αλλαγή είναι ένα βήμα προς το άγνωστο, έτσι είναι ένα ρίσκο. Αλλά, σκέφτηκα πολύ καλά πριν πάρω αυτή την απόφαση. Αν δεν πίστευα ότι μπορώ να έχω επιτυχίες εδώ, δε θα ερχόμουν. Αρχικά, θέλω ν’ αποδείξω ότι η απόφαση ήταν σωστή, για τη Ferrari και για ‘μένα. Θα χρειαστεί κάποιος χρόνος γι’ αυτό.

Δεν ήταν μια απόφαση που πήρα εν μία νυκτί. Μετά από τα απογοητευτικά αποτελέσματα στο πρώτο μισό, υπήρξε μία πιθανότητα να φύγω από τη Red Bull. Συνεπώς, αυτό οδήγησε σε πιο λεπτομερείς συζητήσεις με τη Ferrari. Υπήρχε ενδιαφέρον και νομίζω ότι το timing ήταν σωστό για όλους.

F1 Grand Prix of Brazil

Ο 27χρονος μάς έχει πει πως η Red Bull άλλαξε ξαφνικά άποψη για το αν μπορεί να πάρει μέρος στις δοκιμές με τη Ferrari. Τότε, όμως, δε μας είχε αποκαλύψει ποιος ήταν αυτός που ήταν αντίθετος. Τώρα το μαθαίνουμε κι αυτό, και πάλι από τον Vettel.

Πριν από δύο εβδομάδες, όλα ήταν ξεκάθαρα. Στην συνέχεια, ο Adrian Newey είπε όχι.

Όπως είχε συμβεί με τον Fernando Alonso, τον οποίο ακούγαμε αρκετές φορές στον ασύρματο να μιλά στα Ιταλικά, έτσι και ο τετράκις Πρωταθλητής θέλει να μάθει την ιταλική γλώσσα, ως σημαντικό πλέον μέλος μιας ιταλικής ομάδας, παρόλο που ο ίδιος μιλά ήδη λίγα ιταλικά.

Η γλώσσα είναι πολύ σημαντική για ‘μένα. Έτσι, θέλω να τους καταλαβαίνω πολύ καλά όλους στη Ferrari.

F1 Grand Prix of Japan - Qualifying

Προφανώς, το συμβόλαιο του Γερμανού δεν έχει ολοκληρωθεί και τυπικά με την Red Bull, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Helmut Marko, αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull Racing και πρώην ένθερμος υποστηρικτής του Vettel ισχυρίζεται πως δεν έπρεπε να παραβρεθεί στο γκαράζ της Ferrari, στις δοκιμές του Abu Dhabi.

Νομικά, δεν ήταν εντάξει. Αλλά, δε θα μπορούσε να μ’ ενδιαφέρει λιγότερο. Όταν με ρώτησε αν μπορούσε να δοκιμάσει τη Ferrari στο Abu Dhabi, είπα εντάξει, αλλά έπρεπε να συζητήσει το θέμα με τους τεχνικούς· αυτοί δεν του το επέτρεψαν.

[Photo Copyrights: Getty Images]