asterion

Στην έκθεση του Παρισιού τον περασμένο Οκτώβριο, η Lamborghini παρουσίασε την Asterion, και παρότι ο CEO της εταιρίας, Stephan Winkelmann, έχει δηλώνει την απέχθεια του σχετικά με τους υβριδικούς κινητήρες, οι φήμες θέλουν το μοντέλο ίσως να περνά στη παραγωγή.

Οι Ιταλοί σκέφτονται το ενδεχόμενο να περάσουν σε περιορισμένη παραγωγή την Asterion λόγω του γεγονότος πως το πρωτότυπο είχε θετική απήχηση. Αυτό δήλωσε ο Maurizio Reggiani, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Lamborghini, συμπληρώνοντας πως τον καιρό αυτό βρίσκονται σε συζητήσεις για να δούνε το πόσο θα κοστίζει το μοντέλο παραγωγής, αλλά και να δουν τι συμπεριφορά θα έχει στους τομείς της άνεσης, του χειρισμού, της συμπεριφοράς σε υψηλές ταχύτητες και στην επιτάχυνση, λόγω του αυξημένου βάρος του.

asterion-11

Αν η Lamborghini δώσει το πράσινο φως, τότε αυτό θα κοστίζει κοντά στις 440.000 ευρώ. Μηχανικά θα φορά το plug-in υβριδικό σύνολο αποτελούμενο από τον V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 610 ίππων προερχόμενος από τη Huracan και με τρεις ηλεκτροκινητήρες που προσθέτουν επιπλέον 300 άλογα, με το αυτοκίνητο να αποδίδει συνδυαστικά 910 άλογα. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα 7-τάχυτο DSG κιβώτιο που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα, μέση κατανάλωση 4,2 λίτρων και 98 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί 50 χλμ με τελική ταχύτητα 125 χλμ/ώρα.