GP ABU DHABI F1/2014

Το πρωτάθλημα που τελείωσε όχι απλά δεν βρήκε τη Ferrari στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών ή των κατασκευαστών, όπως ήταν ο στόχος της, αλλά αποτέλεσε την πρώτη χρονιά από το μακρινό 1993, όπου η ομάδα δεν κατάφερε να πάρει ούτε μια νίκη. Σε ένα πρωτάθλημα με 19 αγώνες και έχοντας στα κόκπιτ των F14 T δυο Παγκόσμιους Πρωταθλητές, το μόνο που κατάφερε η ομάδα ήταν να αμφιβάλει για όλους και για όλα και να αλλάξει σχεδόν τα πάντα για τη νέα χρονιά.


Ο Sergio Marchionne, νέος πρόεδρος της Ferrari, χαρακτήρισε καταστροφική τη σεζόν που μας αφήνει σε μερικές μέρες, ενώ ο επικεφαλής της ομάδας, Maurizio Arrivabene, θέτει πολύ χαμηλά τον πήχη για το 2015, δηλώνοντας πως το θετικό στοιχείο που θα διέπει την Scuderia, είναι το ότι θα είναι πλέον ομάδα.

Το 2014 για τη Ferrari ήταν μια τεράστια καταστροφή. Το 2015 θα είναι ένα μεταβατικό έτος, επειδή έχουμε αργοπορήσει εξαιτίας ορισμένων επιλογών που δεν συμμεριζόμαστε και έγιναν το 2014.

Ανέφερε ο Marchionne, με τον Arrivabene να συμπληρώνει πως:

(Η Ferrari) Θα είναι μια πραγματική ομάδα. Δεν πιστεύω ότι η F1 επικεντρώνεται στην επιτυχία του ατόμου, αλλά της ομάδας… Θα έχουμε μια ομάδα που θα δουλεύει μαζί, διότι ο καθένας θα αισθάνεται μέρος ενός κοινού στόχου.

Αν κερδίσουμε δύο Grand Prix το επόμενο έτος, θα είναι μια επιτυχία για εμάς, και αν κερδίσουμε τρία, θα είναι ένας θρίαμβος.

Αν μπορεί να βγει ένα θετικό για τους φίλους της ομάδας από την έως τώρα κατάσταση, είναι το γεγονός πως δεν υπάρχουν τυμπανοκρουσίες και μεγάλες υποσχέσεις για τίτλους. Κάτι που σύμφωνα με τον Flavio Briatore, ώθησε προς την πόρτα της εξόδου τον Fernando Alonso, όπως και οι επιλογές σε πρόσωπα που κατέκρινε ο Marchionne.

TORINO: FLAVIO BRIATORE IN TRIBUNALE COME PARTE OFFESA, COMPRO' UN QUADRO FALSO

Το 2013 υπήρξε μια συμφωνία μεταξύ κυρίων με τον di Montezemolo: Αν το αυτοκίνητο του 2014 δεν ήταν καλό, adios. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν μια χειραψία. Εξάλλου, ο Fernando ήταν κουρασμένος από τη συνήθη μελωδία: “Θα δεις, την επόμενη χρονιά θα έχουμε μονοθέσιο νικητή”.

(Ο Alonso ήταν επίσης) Απογοητευμένος με το τεχνικό προσωπικό που δελέαζε η Ferrari, καθώς πίστευε ότι θα έπρεπε να προσπαθούν να υπογράψουν με το Νο.1 και όχι με το… 25! Επίσης, αισθάνθηκε πως η Ferrari θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει το δικαίωμα του βέτο, για να σταματήσει την αλλαγή στην υβριδική τεχνολογία.

Πλέον, ο Ισπανός επέστρεψε στη McLaren, με τον Briatore να τονίζει πως ο χρόνος γιάτρεψε τη σχέση του με τον Ron Dennis. Όσο για τη Ferrari, φαίνεται πως το πρωτάθλημα αργεί ακόμα.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]