landscape_nrm_1419948001-show_image

Παλιές, καλές (;;) εποχές στα motorsports. Τότε που όποιος είχε πολλά χρήματα και ακόμη περισσότερη τρέλα, μπορούσε να συμμετέχει σε οποιαδήποτε διοργάνωση επιθυμούσε χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς. Αυτό ακριβώς έκαναν το 1981 δύο Γάλλοι που αποφάσισαν να λάβουν μέρος το Rally Paris-Dakar με μία Rolls-Royce Corniche Coupe. Γι’ αυτούς που αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν να καταλήξεις σε μία Corniche Coupe ως το ιδανικό όχημα για ένα τόσο δύσκολο rally, να σας ενημερώσω πως αυτά παθαίνεις όταν χάνεις ένα στοίχημα…

gallery_nrm_1419948265-show_image_4

Ο Thierry de Montcorge, οδηγός rally και ο Myers Manx, κατασκευαστής του οχήματος, κατάφεραν μάλιστα να εξασφαλίσουν την χορηγία του Christian Dior, ο οποίος εκείνη την εποχή, λάνσαρε το καινούριο του άρωμα με όνομα “Jules” στην αγορά. Το αυτοκίνητο καθεαυτό, είναι λίγο σαν το τέρας του Frankenstein. Ορισμένα μέρη του αμαξώματος αντικαταστάθηκαν με αλουμινένια και άλλα με συνθετικά ενώ κατασκευάστηκε φυσικά σωληνωτό chassis για ασφάλεια και ακαμψία. Το σύστημα τετρακίνησης προερχόταν από κάποιο Toyota Land Cruiser ενώ την κίνηση της Corniche Coupe έχει αναλάβει ένας small block V8 5.7 λίτρων με 350 άλογα που συνδυαζόταν με ένα 4-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Τοποθετήθηκε επίσης ένα ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 329 λίτρων… και όχι, δεν είναι τυπογραφικό λάθος…

gallery_nrm_1419948265-show_image_4

Αν πιστεύεις πως η συγκεκριμένη RR αποτέλεσε τον περίγελο του Paris-Dakar εκείνης της χρονιάς, να σε ενημερώσω πως από τα 170 οχήματα που ξεκίνησαν τον αγώνα, η Corniche Coupe ήταν ένα από τα 40 που είδαν τον τερματισμό. Μετά τον αγώνα βέβαια αποκλείστηκε εξαιτίας μίας παρατυπίας στην επιδιόρθωση του πίσω άξονα όταν αυτός έσπασε αλλά αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Το αυτοκίνητο, στην κατάσταση που είναι, πωλείται έναν €200.000 ενώ για “λίγα” παραπάνω, μπορεί να εκσυγχρονιστεί ώστε να αντιμετωπίσει και πάλι την έρημο…