Οι νέοι αγοράζουν αυτοκίνητα διαδικτυακά… τουλάχιστον στις Η.Π.Α.

Σχετικά άρθρα

used-car-lot

Θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο ότι με τις προόδους που σημειώνει η τεχνολογία και με την τάση των νέων να κάνουν ότι μπορούν διαδικτυακά, ο χώρος της αγοράς αυτοκίνητου δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω. Αν όχι στην Ευρώπη και πολύ παραπάνω στην Ελλάδα, τουλάχιστον στην Αμερική.

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στα τέλη του 2014, δείχνει ότι οι πελάτες επισκέπτονται μόλις 1.6 εκθέσεις –κατά μέσο όρο φυσικά- πριν αγοράσουν το αυτοκίνητο της επιθυμίας του, ενώ το ίδιο μέγεθος πριν από 10 χρόνια, ήταν 5! Εκεί που αποκτά ενδιαφέρον όμως η μελέτη, είναι στα μεγέθη που αφορούν τους λεγόμενους millennials, δηλαδή αυτούς που έχουν γεννηθεί από το 1980 και έπειτα. Περίπου οι μισοί από αυτούς που αγόρασαν αυτοκίνητο το 2014, το αγόρασαν μέσω του smartphone τους ή του tablet τους.

Sites όπως το Ebay Motors έχει περίπου 155 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και πουλάει από το τελευταίο ερείπιο μέχρι Bugatti του 1 εκατομμυρίου. Τώρα, οι κατασκευαστές αλλά πολύ περισσότεροι, οι αντιπρόσωποι τους, αρχίζουν να κοιτούν τον χώρο των διαδικτυακών αγορών. Ο νέος –και όχι μόνο- μπορεί να καταλήξει να αγοράσει το αυτοκίνητο του από την αντιπροσωπεία, αλλά η έρευνα αγοράς ξεκινά σχεδόν πάντα διαδικτυακά και οι αντιπρόσωποι έχουν αποφασίσει ότι πρέπει να έχουν παρουσία και εκεί.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Βέλγιο: “Μεθυσμένος” οδηγός απέδειξε ότι το σώμα του παράγει αλκοόλ

Ένας 40χρονος Βέλγος που είχε παραπεμφθεί σε δικαστήριο της Μπριζ επειδή συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος καθ’ υποτροπή, απαλλάχθηκε από όλες τις κατηγορίες αφού απέδειξε...

Ένα Lucid Air κάηκε ολοσχερώς μετά από πρόσκρουση σε στύλο στη Βαρσοβία

Το περιστατικό συνέβη στη διασταύρωση των οδών Aleja Niepodległosci και Antoniego Madalinskiego στην πρωτεύουσα της Πολωνίας, το πρωί της 19ης Απριλίου, όπου πληροφορίες από...