used-car-lot

Θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο ότι με τις προόδους που σημειώνει η τεχνολογία και με την τάση των νέων να κάνουν ότι μπορούν διαδικτυακά, ο χώρος της αγοράς αυτοκίνητου δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω. Αν όχι στην Ευρώπη και πολύ παραπάνω στην Ελλάδα, τουλάχιστον στην Αμερική.

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στα τέλη του 2014, δείχνει ότι οι πελάτες επισκέπτονται μόλις 1.6 εκθέσεις –κατά μέσο όρο φυσικά- πριν αγοράσουν το αυτοκίνητο της επιθυμίας του, ενώ το ίδιο μέγεθος πριν από 10 χρόνια, ήταν 5! Εκεί που αποκτά ενδιαφέρον όμως η μελέτη, είναι στα μεγέθη που αφορούν τους λεγόμενους millennials, δηλαδή αυτούς που έχουν γεννηθεί από το 1980 και έπειτα. Περίπου οι μισοί από αυτούς που αγόρασαν αυτοκίνητο το 2014, το αγόρασαν μέσω του smartphone τους ή του tablet τους.

Sites όπως το Ebay Motors έχει περίπου 155 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και πουλάει από το τελευταίο ερείπιο μέχρι Bugatti του 1 εκατομμυρίου. Τώρα, οι κατασκευαστές αλλά πολύ περισσότεροι, οι αντιπρόσωποι τους, αρχίζουν να κοιτούν τον χώρο των διαδικτυακών αγορών. Ο νέος –και όχι μόνο- μπορεί να καταλήξει να αγοράσει το αυτοκίνητο του από την αντιπροσωπεία, αλλά η έρευνα αγοράς ξεκινά σχεδόν πάντα διαδικτυακά και οι αντιπρόσωποι έχουν αποφασίσει ότι πρέπει να έχουν παρουσία και εκεί.