1996 Bertone Slalom

Το σημερινό αυτοκίνητο, από τη σειρά άρθρων με τα ξεχασμένα πρωτότυπα, παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 1996. Η Opel συνεργάστηκε με τον ιταλικό σχεδιαστικό οίκο Bertone και το αποτέλεσμα ήταν το Slalom.

Εκείνη τη χρονιά η γερμανική εταιρία παρουσίασε και το Enduro, με το Slalom να αμφισβητεί τις παραδοσιακές ιδέες ενός λειτουργικού αυτοκίνητο και coupé. Το Slalom ήταν ένα σπορ, υψηλών επιδόσεων και εξαιρετικά ευέλικτο coupe, με τη τετρακίνηση, που αναπτύχθηκε από τον γερμανό κατασκευαστή, να είναι μια πρωτότυπη ερμηνεία της ιδέας ενός σπορ αυτοκινήτου, σύμφωνα με την αλλαγή των εποχών και τις προτιμήσεις του κοινού.

1996 Bertone Slalom

Το σχέδιο του Slalom είναι κάτι μεταξύ ενός σύγχρονου κουπέ, station wagon και πολυμορφικού, με τη εξωτερική σχεδίαση να παρουσιάζει μια τολμηρή χρήση των αναλογιών, με τα διάφορα στοιχεία του να δημιουργούν ένα είδος “σλάλομ” απεικόνισης ανάμεσα στα μέρη του σώματος και των γυάλινων επιφανειών. Ο σχεδιασμός του τονίζεται από τα στοιχεία στο καπό και στην οροφή.

1996 Bertone Slalom

Ο σχεδιασμός του εσωτερικού παίρνει ιδέες από το εξωτερικό και είναι άνετο και φιλόξενο. Οι δερμάτινες επενδύσεις είχαν γκρι χρώμα, με έντονες πορτοκαλί λεπτομέρειες. Όμως, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του πρωτοτύπου ήταν η οργάνωση του χώρου, που χάρη στο σύστημα κίνησης των πίσω καθισμάτων, ο χώρος αποσκευών είχε εξαιρετική μεταβλητότητα, με αποτέλεσμα να το αυτοκίνητο να έχει πολύ μεγαλύτερο πορτ-παγκάζ απ’ότι είχαν τα 2 + 2 coupe.

bertone_slalom_32

Τέλος, μηχανικά φορούσε έναν τετρακύλινδρος κινητήρα 2000 κυβικών, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, απόδοσης 204 ίππων και 280 Nm ροπής, που επέτρεπε στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτ., με τη τελική του ταχύτητα να ανέρχεται στα 245 χλμ/ώρα. Για την ιστορία να αναφέρω ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας προερχόταν από το Opel Calibra.