F1 Grand Prix of Hungary - Practice

Ο γκουρού της αεροδυναμικής στην Formula 1, αποφάσισε να αποσυρθεί από το αγαπημένο του σπορ, εξαιτίας των τεράστιων περιορισμών, που έως ένα μεγάλο βαθμό υπαγορεύουν το σχεδιασμό των μονοθεσίων. Ο Newey έβαλε την “υπογραφή” του στο φετινό μονοθέσιο των κόκκινων ταύρων, την RB11, πιθανότατα για τελευταία φορά και πλέον θα περάσει σε άλλα πρότζεκτ, διαφορετικά από τη F1.


Το γεγονός πως το ίδιο το σπορ, ουσιαστικά, σπρώχνει στην πόρτα της εξόδου έναν τόσο σημαντικό άνθρωπο, δεν έχει τύχει της καλύτερης αντιμετώπισης από τους ειδικούς του χώρου -και πως να γίνει διαφορετικά άλλωστε- με τον επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, να αφήνει ανοικτό το παράθυρο της επιστροφής για τον Newey, εάν και εφόσον πραγματοποιηθούν αλλαγές από το πρωτάθλημα του 2017 και μετά.

Ποιος ξέρει; Είναι κάτι για το μέλλον, αλλά εξακολουθεί να είναι γεμάτος κίνητρα και μπορείτε να το δείτε αυτό. Έτσι, αν οι κανονισμοί αλλάξουν και γίνουν λίγο πιο ανοιχτοί και πιο δελεαστικοί, τότε ίσως να του ανοίξουν την όρεξη και να εμπλακεί περισσότερο.

Βρίσκεται σε ένα στάδιο στην καριέρα και τη ζωή του, όπου, επίσης, απολαμβάνει την προοπτική μιας-δυο νέων προκλήσεων. Αλλά στην καρδιά του είναι ακόμα ένας racer, πολύ παθιασμένος με την F1 και εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός.

Ο Newey βρέθηκε στην Χερέθ για τις πρώτες δοκιμές της νέας σεζόν, δηλώνοντας ξανά την απογοήτευσή του για την παρούσα κατάσταση, όπου οι κινητήρες έχουν γίνει ο κυρίαρχος παράγοντας στην απόδοση του μονοθεσίου.

Η Formula 1 θα πρέπει να είναι ένα μείγμα από τον οδηγό, το σασί και τον κινητήρα. Οι ισχύοντες κανονισμοί είναι πολύ υπέρ του κινητήρα, ενώ περιορίζουν πολύ το σύστημα κανονισμών για το σασί. Έτσι, αν ένας κατασκευαστής κινητήρα αποκομίσει πλεονέκτημα, είναι δύσκολο για έναν κατασκευαστή σασί να δημιουργήσει αρκετή διαφορά για να το ανατρέψει αυτό.

[Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull]