705698e8675c28b215d68577372b2993

Για το δεύτερο τεστ προετοιμάζονται οι ομάδες, το οποίο θα ξεκινήσει στις 19 Φεβρουαρίου. Το κύριο μέλημα είναι η ανάλυση των δεδομένων, ώστε να λύσουν τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στη Χερέθ, αλλά και να ξεκινούν να προσθέτουν απόδοση στα μονοθέσιά τους. Οι χρόνοι ελάχιστα τους απασχόλησε, διότι, όπως συμβαίνει παραδοσιακά, στο πρώτο 4ήμερο η προσοχή επικεντρώνεται στη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των νέων συστημάτων.


Αν κοιτάξουμε τους ταχύτερους χρόνους, η Ferrari ήταν η πρωταγωνίστρια, ωστόσο μάλλον έχουμε να δούμε πολλά ακόμα από την πραγματική ταχύτητα των μονοθεσίων, συν το γεγονός ότι τα μονοθέσια θα παρουσιαστούν βελτιωμένα στη Μελβούρνη και ο ρυθμός εξέλιξης ίσως να έχει καθοριστικές διαφορές ακόμα και στον έναν μήνα.

Η Renault, μέσω του Remi Taffin, ισχυρίζεται πως θα μπορούσε να είναι σημαντικά ταχύτερη στην ισπανική πίστα, αλλά προτίμησε να βάλει τον κινητήρα σε «safe mode» για να πάρει περισσότερα δεδομένα δίχως προβλήματα αξιοπιστίας.

F1 - JAPAN GRAND PRIX 2014

Στη Χερέθ, νομίζω ότι ήμασταν περίπου 1.5 δευτερόλεπτο μακριά από την πραγματική μας δύναμη, αλλά έπρεπε να προστατέψουμε το power unit, για να κάνουμε χιλιόμετρα. Στη Βαρκελώνη, θα προχωρήσουμε περισσότερο όσον αφορά τις επιδόσεις του κινητήρα και την εξερεύνηση των ορίων.

Έχουμε κάνει σίγουρα ένα βήμα μπροστά, αλλά συνεχίζουμε να μην ξέρουμε πού βρισκόμαστε σε σχέση με τους αντιπάλους μας, οι οποίοι έχουν κάνει και αυτοί πρόοδο, ελπίζω ότι τόσο μεγάλη όσο εμείς.

Όσον αφορά τη Red Bull Racing, μπορεί το 2014 να έβαλε τέλος στο σερί των πρωταθλημάτων, ωστόσο η αυστριακή ομάδα ήταν η πρώτη από τους υπόλοιπους, αφού κατάφερε να τερματίσει με αρκετή άνεση στη δεύτερη θέση. Το περσινό ξεκίνημα ήταν εφιαλτικό για την ομάδα του Milton Keynes, με την RB10 ν’ αντιμετωπίζει πολλά και σοβαρά προβλήματα στις χειμερινές δοκιμές, μεγάλες ευθύνες για τα οποία είχε ο Renault Energy F1-2014.

Christian Horner

Στο πρώτο χειμερινό τεστ, οι μηχανικοί της RBR πονοκεφάλιασαν ξανά, αλλά σε καμία περίπτωση όχι τόσο έντονα όσο πριν από 12 μήνες. Ο επί κεφαλής της ομάδας, Christian Horner, παραδέχεται πως υπήρξαν προβλήματα στα πρώτα φετινά χιλιόμετρα, όμως τονίζει πως τα πράγματα δεν έχουν καμία σχέση με πέρυσι.

Η δοκιμή ήταν πολύ πιο θετική απ’ ό,τι ένα χρόνο πριν. Είναι αλήθεια ότι είχαμε κάποια προβλήματα, αλλά τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με το 2014, όταν δεν μπορούσαμε να τρέξουμε ή βλέπαμε συνεχώς φλόγες. Οι μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν το power unit. Η Renault έχει δουλέψει σκληρά σ’ αυτό, αλλά πάντα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να πάνε στραβά στις δοκιμές, αυτό είναι φυσιολογικό.

P-20150203-00119_News

Η Mercedes φρόντισε να χτίσει μια διαφορά για το 2014, αρκετή για να κάνει τον Adrian Newey να πιστεύει ότι είναι σχεδόν απίθανο για κάποιον να κλείσει τη διαφορά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Θα είναι εξαιρετικά δύσκολο. Το πλεονέκτημα του power unit της Mercedes, περίπου 10%, δεν είναι κάτι που μπορεί να κλείσει μέσα σε μία σεζόν. Στην πραγματικότητα, ακόμα κυνηγάμε, αλλά θα συνεχίσουμε να πιέζουμε.