TRW_

Όπως δείχνουν τα στοιχεία, περίπου οι μισοί τραυματισμοί που συμβαίνουν στα ατυχήματα στους πίσω επιβάτες, οφείλονται στο γεγονός ότι αυτοί, χτυπούν το κεφάλι τους στα εμπρός καθίσματα ή όταν η ζώνη, τραυματίζει το στήθος του επιβάτη. Αυτό θα αλλάξει στο εγγύς μέλλον αφού διάφοροι προμηθευτές, μεταξύ των οποίων και η TRW Automotive εξελίσσουν αερόσακους για τους πίσω επιβάτες.

Οι νέοι αυτοί αερόσακοι θα κάνουν ντεμπούτο κατά πάσα πιθανότητα στην Ευρώπη, που από το 2016 και έπειτα, κάνει υποχρεωτικά τα crash tests για dummies στο μέγεθος 6-χρονου παιδιού που κάθεται στο πίσω κάθισμα. Σύμφωνα με τον Steve Peterson, Διευθυντή Συστημάτων για την ασφάλεια επιβατών της TRW North America:

Η Ευρώπη είναι λίγο πιο μπροστά από τις Η.Π.Α. στο συγκεκριμένο θέμα. Έχουμε πελάτες στην Ευρώπη που θέλουν έναν αερόσακο για τους πίσω επιβάτες στην οροφή και άλλους που τον θέλουν στο εμπρός κάθισμα.

Ο Peterson θεωρεί δεδομένο πως ένα πακέτο αερόσακων, προεντατήρων και περιοριστών φορτίου ζώνης θα μειώσει δραματικά τους τραυματισμούς των πίσω επιβατών ενώ σημειώνει ότι ο αερόσακος στο εμπρός κάθισμα –που μοιάζει με αντεστραμμένο U και ονομάζεται “Scarab”- είναι καλύτερη επιλογή για μικρά οχήματα.