Marussia

Η Manor θα καταφέρει τελικά να πάρει μέρος στο φετινό πρωτάθλημα ξεκινώντας από τον πρώτο αγώνα μάλιστα, αλλά η ομάδα συνάντησε μεγάλες δυσκολίες μέχρι να το καταφέρει αυτό. Μία εξ αυτών ήταν η απόρριψη του αιτήματός της από το Strategy Group ν’ αγωνιστεί με το μονοθέσιο του 2014 στη φετινή σεζόν, Η Force India στάθηκε απέναντι από τη Manor σ’ αυτό, με τις κακές γλώσσες να λένε ότι η ινδική ομάδα ήθελε 9 ομάδες στο πρωτάθλημα για να πάρει ένα μέρος των χρημάτων από τα έσοδα των εμπορικών δικαιωμάτων.

Ο αναπληρωτής επί κεφαλής της Force India, Bob Fernley, θέλει να ξεκαθαρίσει ότι τα χρήματα δεν ήταν ο πραγματικός λόγος για τη στάση τους, αλλά η ασφάλεια του μονοθεσίου, όπως μας λέει.

Motor Racing - Formula One World Championship - Belgian Grand Prix - Practice Day - Spa Francorchamps, Belgium

Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία. Τα χρήματα δεν είναι η ουσία. Ακόμα κι αν τα μοιραζόμασταν, θα παίρναμε μόνο ένα μικρό κομμάτι που δε θα βοηθούσε πολύ στα προβλήματα. Αυτό δεν έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με τον τρόπο που ψηφίσαμε.

Το πρώτο πράγμα που ζητούσε η Manor ήταν να υποχωρήσουμε για την ασφάλεια. Οι κανονισμοί έχουν αλλάξει από το 2014 και το 2015 είναι όλο γύρω από την ασφάλεια, έτσι αυτό που λες είναι «θα ήθελα να φέρω το μονοθέσιό μου, το οποίο δεν είναι ασφαλές. Θα κάνεις μια υποχώρηση;»

Το δεύτερο είναι ότι οι ομάδες λένε ότι θα τους υποστηρίξουμε, αλλά χρειαζόμαστε μια αξιοπρεπής παρουσία που λέει ποιος είναι πίσω από την ομάδα και ποια είναι η βιωσιμότητά της. Και για πόσο καιρό θέλουν την υποχώρηση αυτή; 2 αγώνες; 4 ή 6 αγώνες; Δεν μπορεί να είναι για όλη τη σεζόν, γιατί τότε θα τρέχαμε όλοι με τα μονοθέσια του 2014. Σεβόμαστε την διακυβέρνηση της F1 και δεν μπορούμε να ρισκάρουμε για την ασφάλεια.

Επιπλέον, σύμφωνα με την Telegraph, και η Βρετανία ήταν αρνητική στην επιστροφή της Marussia, καθώς έχει οφειλές $1.500.000 (€1.400.000) προς το δημόσιο, δίνοντας αρνητική ψήφο στο ενδεχόμενο επιστροφής της.