Test_Drive_Fiat_500X_Multiair_140_13

To Fiat 500X δεν χρειάζεται μεγάλη εισαγωγή, τα περισσότερα τα είχαμε γράψει κατά τη δοκιμή μας στην Ιταλία. Ο όμιλος FCA και κυριότερα η Fiat βασίζεται πάρα πολύ σε αυτό το μοντέλο. Ζούμε σε τέτοια εποχή που το marketing παίζει καθοριστικό ρόλο στην αγορά αυτοκινήτου, και όσο εγώ και εσύ (οι πραγματικοί λάτρεις της αυτοκίνησης) μπορεί να θεωρούμε άσκοπη την χρήση του ονόματος “500” σε διευρυμένη γκάμα, όντας η “cash cow” της Fiat, τα αποτελέσματα των πωλήσεων, τόσο μέσα από τη Fiat (βλέπε 500L), όσο και από τους άμεσους ανταγωνιστές τους (λέγε με Mini), δείχνουν ότι μια τέτοια κίνηση μόνο αποτυχημένη δεν είναι. Μεγάλος πρόλογος, το ξέρω, αλλά επειδή είμαι σίγουρος ότι πιθανόν σε πειράζει το όνομα του 500, που μπαίνει πλέον σχεδόν παντού και με αφορμή αυτό, θα ήθελα να σε ρωτήσω. Ποιος νοιάζεται για το όνομα του αυτοκινήτου περισσότερο από τη μάρκα (brand); Προσωπικά καθόλου. Αν λεγόταν αλλιώς το 500Χ θα το έβλεπες αλλιώς; Είναι κριτήριο αγοράς το όνομα; Η λογική λέει ότι δε θα έπρεπε, αλλά…


Στα του αυτοκινήτου δοκιμής, τώρα, το 500Χ αποτελεί την τρίτη έκδοση σώματος του μοντέλου, μετά το κλασικό 500 (συν την ανοιχτή 500C έκδοση) και το MPV 500L (μαζί με το Trekking και Living). Το νέο compact crossover της οικογένειας του 500 είναι αυτό το οποίο σηματοδοτεί την εξέλιξη της μάρκας και διεύρυνσης του θεωρητικά υπο-brand 500 μέσα στη προϊοντική γκάμα της Fiat, από την οποία περιμένουμε με μεγάλη προσμονή την ανανέωση της. Αν το δεις ψυχρά, το 500Χ είναι μεγάλο στοίχημα για το image της εταιρίας, όσο για την οικονομική ευρωστία της και μετά την δεύτερη, πιο εμπεριστατωμένη επαφή μου μαζί του, που ακολούθησε την σύντομη πρώτη κατά την πανευρωπαϊκή του παρουσίαση το περασμένο Νοέμβριο, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι το αυτοκίνητο μου αρέσει, και πολύ μάλιστα και είμαι κάτι παραπάνω από πεπεισμένος ότι η εμπορική του επιτυχία θα είναι ανάλογη του μικρού 500, και ίσως καλύτερη.

Στα συν

  • Εμφάνιση
  • Ποιότητα κύλισης
  • Επιδόσεις
  • Εξοπλισμός
  • Χώροι
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κύλισης/κατασκευής

Στα μείον

  • Κατανάλωση υπό πίεση
  • Σφικτή για ελληνικά δεδομένα ανάρτηση
  • Μικρή διαφορά τιμής από diesel