CadillacCT6Reveal01

H Cadillac τη περασμένη Κυριακή παρουσίασε την plug-in υβριδική έκδοση της CT6, και οι παρατηρητικοί θα διέκριναν ότι τα νούμερα που έδωσε η εταιρία για τα μηχανικά μέρη, έχουν πολλά κοινά σημεία με το Chevrolet Volt και το Caddilac ELR.

Έτσι, και η plug-in υβριδική CT6 διαθέτει μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 18,4 kWh, με την ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου να φτάνει τα 60 χλμ. Ένα ακόμα στοιχείο που έδωσε η αμερικάνικη εταιρία είναι ότι το μοντέλο διαθέτει plug-in τεχνολογία, και δεν είναι extended range electric vehicle (EREV), όπως τα Volt και ELR.

Στα δυο αυτά οι μπαταρίες σχηματίζουν το γράμμα Τ και περιορίζουν σχετικά το χώρο των επιβατών, αλλά αυτό δε συμβαίνει στο μεσαίο sedan της Cadillac, καθώς σύμφωνα με τον Donny Nordlicht, υπεύθυνο επικοινωνίας της Cadillac, στην CT6 αυτές έχουν κυβικό σχήμα και βρίσκονται ανάμεσα στα πίσω καθίσματα και τον χώρο αποσκευών, με την εταιρία να μην έχει δώσει ακόμα τις κατάλληλες εικόνες/σχήματα.

30-2016-cadillac-ct6-ny-1

Η CT6 Plug-in Hybrid συνδυάζει έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα, που τροφοδοτούνται από τις μπαταρίες και συνδυαστικά αποδίδουν 250 kW (340 άλογα) με 586 Nm ροπής. Η Cadillac περιέργως δεν ανακοίνωσε μέση κατανάλωση, παρά μόνο πως θα είναι τουλάχιστον 50% μικρότερη από αυτή της CT6 με τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 265 ίππων. Τέλος, έχει τρία προγράμματα λειτουργίας: Normal, Sport και Hold, διαθέτοντας και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Ο Nordlicht είπε ακόμα ότι η πλατφόρμα της CT6 σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει ένα PHEV σύστημα, χωρίς να υπάρχει κάποια παραχώρηση στη καμπίνα των επιβατών. Αυτό σημαίνει, επίσης, ότι η CT6 μπορεί να παραγγελθεί ως PHEV, ενώ τα Volt και ELR κατασκευάστηκαν εξαρχής ως υβριδικά.