RADBUL-81

Από την πρώτη στιγμή που μάθαμε για το νέο project του Mad Mike Whiddett, είχαμε πει ότι θα έπρεπε να είναι κάτι εξαιρετικό για να τον κάνει να ξεχάσει το ατμοσφαιρικό, 4-ρότορο RX-7 με τα 500+ άλογα ή το υπερτροφοδοτούμενο, 3-ρότορο RX8 με τα 800+ άλογα. Και είναι…

RADBUL-43

Ας το πάρουμε από την αρχή. Πρώτον, ο Mad Mike αποφάσισε να πάει σε κάτι πιο μικρό και γι’ αυτό, επέλεξε την πλατφόρμα του NC Mazda MX-5. Περίεργη επιλογή αν σκεφτεί κανείς το γεγονός ότι το μικρό του μεταξόνιο δεν το κάνει ιδανική επιλογή για drift. Αν σε λένε Mad Mike όμως, δεν κολλάς σε τέτοιες λεπτομέρειες. Το αυτοκίνητο γδύθηκε, μεταφέρθηκε στην Pulse Performance Race Engineering και το πάρτι ξεκίνησε! Η απόφαση για ένα 4-ρότορο setup πάρθηκε αρκετά γρήγορα και κρίνοντας από τις φωτογραφίες, ακόμα και με τα δύο τεράστια GTX40 turbos της Garrett, ο 26B φαίνεται να έχει βολευτεί αρκετά καλά στο engine bay του μικρού, ανοιχτού Mazda. Για τον έλεγχο της πίεσης υπερπλήρωσης, έχουν τοποθετηθεί 4 wastegates της Turbosmart ενώ για να διατηρηθούν οι θερμοκρασίες σε λογικά επίπεδα, η PPRE βρήκε χώρο και έβαλε intercooler, ψυγείο λαδιού κ.ά. τέτοια κρίσιμα εξαρτήματα. Την τροφοδοσία του 26B με καύσιμο, έχουν αναλάβει 3 αντλίες της Walbro ενώ για την εποπτεία και την λειτουργία του κινητήρα, φροντίζει μία Haltech Platinum Series Sport 2000 ECU. Αποτέλεσμα; 1.032 άλογα στους τροχούς στην χαμηλότερη πίεση! Σύμφωνα με την PPRE, ο κινητήρας έχει κατασκευαστεί να αντέχει σημαντικά υψηλότερη πίεση και μπορεί να αποδώσει 1.500 άλογα αν του ζητηθεί!

RADBUL-61

Drift όμως δεν σημαίνει απόλυτη ιπποδύναμη. Επίσης, drift δεν σημαίνει all-motor. Γι’ αυτό το Radbul όπως ονομάζεται το αυτοκίνητο, θυμίζει MX-5 μόνο στο σχήμα. Το κιβώτιο είναι 6-τάχυτο σειριακό της Holinger ενώ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης είναι της Winter Performance. Η ανάρτηση αποτελείται από coilovers της KW ενώ πολλά εξαρτήματα προέρχονται από την Megan Racing. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα διεύθυνσης που έχει εξοπλιστεί και με ένα custom lock kit της WiseFab. Με 1.000+ άλογα στην διάθεση του, ο Mad Mike θα χρειαστεί και να φρενάρει κάποιος και γι’ αυτό επέλεξε την Wilwood και τις 6-πίστες δαγκάνες που προσφέρει για το εμπρός μέρος. Πίσω, οι απαιτήσεις δεν είναι τόσο υψηλές. Τέλος, οι τροχοί είναι σφυρήλατοι Rotiform SLC με διάμετρο 17 ιντσών στον εμπρός άξονα και 18 στον πίσω και ντύνονται με ελαστικά της Nitto διάστασης 235/40 εμπρός και 265/35 πίσω.

RADBUL-02

Από εκεί και πέρα, το παρουσιαστικό του αυτοκινήτου φαίνεται στις φωτογραφίες. Τι να πω; Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ο εργοστασιακός, όπως και τα φτερά, τα οποία όμως έπρεπε να κοπούν για να χωρέσουν οι τροχοί αλλά και τα fender flares της Autokonexion. Οι πόρτες και η αφαιρούμενη σκληρή οροφή είναι της Goodwin Racing, κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Τα πίσω φτερά είναι της Hybrid Lab και οι over-fenders είναι της Rocket Bunny και προορίζονταν για κάποιο FD3S RX-7. Της ίδιας εταιρίας δε είναι και η πίσω τεράστια αεροτομή!

Θα ήθελα να δω τον Mad Mike Να προσπαθεί να δαμάσει αυτό το κτήνος με το μικρό μεταξόνιο, τα 1.000+ άλογα και τα λιγότερα από 1.000 κιλά! Μέχρι να συμβεί αυτό, μένουν οι φωτογραφίες που μπορείς να απολαύσεις ακολουθώντας τον σύνδεσμο στο τέλος του άρθρου – μαζί με περισσότερες λεπτομέρειες για το Radbul.