Test_Drive_Fiat_Panda_CNG01

Καλώς η κακώς, ο Έλληνας καταναλωτής έχει αλλάξει άρδην τα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου τη τελευταία 5ετία, βάζοντας ως πρώτο επιλογή την οικονομία. Κάπου εκεί άνοιξε επιτέλους και η αγορά πετρελαίου στην Ελλάδα και αναπόφευκτα όλοι στράφηκαν προς τα diesel, καθώς περίπου το 70% των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται κινούνται με το συγκεκριμένο καύσιμο.

Όμως, ευτυχώς υπάρχουν και άλλες μορφές εναλλακτικών και φθηνού καυσίμου και ίσως η καλύτερη από αυτές να είναι η αεριοκίνηση. Εδώ έρχεται η Fiat που έχει στρατηγικά θέσει ως βασική προτεραιότητα εδώ και πολλά χρόνια τη δημιουργία αυτοκινήτων με τη μικρότερη δυνατή επίδραση στο περιβάλλον και τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία στην κατανάλωση. Έτσι, τα τελευταία 15 χρόνια η ιταλική φίρμα αποτελεί το μεγαλύτερο παραγωγό οχημάτων φυσικού αερίου στην Ευρώπη και από το 1997 έως το 2012 έχει πωλήσει περισσότερα από 560.000 επαγγελματικά και επιβατικά αυτοκίνητα Fiat Natural Power.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η προσφορά μιας ευρείας γκάμας μοντέλων (Panda, Punto, 500L, Qubo, Doblo) διπλού καυσίμου, τα οποία εκτός από βενζίνη καίνε και φυσικό αέριο, ένα από τα πιο φιλικά για το περιβάλλον καύσιμα.

Με την εβδομαδιαία δοκιμή του Panda CNG είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι κατά τη διάρκεια του οδοιπορικού μας από την Αθήνα μέχρι την Καβάλα, την οικονομία που προσφέρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, καθώς και αν υπάρχουν όποιες διαφορές σε σχέση με ένα απλό Panda, όπως και τα τρία που έχουμε δοκιμάσει.

Στα συν

  • Κατανάλωση
  • Απόδοση κινητήρα
  • Χώροι
  • Αισθητική καμπίνας
  • Άνεση
  • Απόσβεση κραδασμών
  • Ευελιξία

Στα μείον

  • Αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων
  • Νωχελικός κινητήρας κάτω από τις 1900 σ.α.λ.
  • Θόρυβος κινητήρα χαμηλά
  • Βάρος
  • Τιμή