Άναψε φωτιές οι δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιάννη Τσιρώνη, ο οποίος μιλώντας στο enikonomia.gr προανήγγειλε πως σιγά-σιγά θα υπάρξουν μέτρα κατά της πετρελαιοκίνησης, τα οποία δρομολογούνται για το επόμενο χρονικό διάστημα. Ο κ. Τσιρώνης υποστήριξε πως τα πετρελαιοκίνητα οχήματα (αυτοκίνητα, ταξί, φορτηγά και γενικότερα τα μεταφορικά μέσα) είναι τα πιο επικίνδυνα και τα πλέον ρυπογόνα.

Τόνισε μάλιστα πως το ένα κράτος-μέλος μετά το άλλο λαμβάνουν μέτρα κατά της πετρελαιοκίνησης, καθώς οι εκπομπές μικροσωματιδίων αποτελούν κίνδυνο-θάνατο για την υγεία των πολιτών.

Στην Ελλάδα, και ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα δημιουργούνται οι ιδανικές συνθήκες η συγκέντρωση μικροσωματιδίων είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για τους πολίτες που ζουν εκεί.

Δεν είναι δυνατό να αντικρίζεις καθημερινά στους δρόμους της Αθήνας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, ταξί και φορτηγά που κατά την εκκίνηση ή την πορεία τους να δημιουργείται ένα πυκνό μαύρο σύννεφο που δεν σου επιτρέπει να δεις ούτε την πινακίδα του και να αναρωτιέσαι πώς κανένας αστυνομικός, κανένα ΚΤΕΟ ή γενικότερα κανένας ελεγκτικός μηχανισμός δεν έχει κόψει από την κυκλοφορία αυτά τα οχήματα

τόνισε με έμφαση ο υπουργός.

Αυτό πρέπει να σταματήσει

συμπλήρωσε ο κ. Τσιρώνης, επικαλούμενος την ενεργοποίηση των ελεγκτικών μηχανισμών.

Παράλληλα ο αναπληρωτής υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας επισημαίνει πως ένας επιπλέον λόγος που τα πετρελαιοκίνητα οχήματα ρυπαίνουν περισσότερο στην Ελλάδα έχει να κάνει με το γεγονός πως δεν συντηρούνται σωστά, με αποτέλεσμα να έχουν μετατραπεί σε “ωρολογιακές βόμβες” για τη δημόσια υγεία!

Από την πλευρά του υπουργείου Οικονομικών πάντως, δηλώνουν άγνοια για το θέμα και υποστηρίζουν πως δεν έχει εξεταστεί κάποιο μέτρο κατά της πετρελαιοκίνησης.

Ωστόσο, λίγη ώρα αργότερα ο κ. Τσιρώνης διέψευσε τον εαυτό του λέγοντας ότι ουδέποτε μίλησε για νέους φόρους ή τέλη στην πετρελαιοκίνηση, υποστηρίζοντας ότι πιστεύει και ανέλυσε πολιτικά την ανάγκη για μετάβαση σε μία οικονομία με λιγότερη εξάρτηση από το πετρέλαιο, στο πλαίσιο της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας, σε συνδυασμό με τις ευρωπαϊκές πολιτικές για τα επόμενα χρόνια.