Michelin F1

Η Michelin ποτέ δεν έκρυψε την επιθυμία της για να επιστρέψει στην Formula 1, αλλά το κυριότερο πρόβλημά της ήταν η απαιτήση για ελαστικά που φθείρονται γρήγορα. Τώρα όμως που η συμφωνία της Pirelli φτάνει στο τέλος της (έως και το 2016), η Γαλλική εταιρία είναι διατεθειμένη να επαναδιαπραγματευθεί τους όρους της πιθανής επιστροφής της.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του τμήματος μηχανοκίνητων της Michelin, Pascal Couasnon, αν αλλάξουν οι κανονισμοί της Formula 1, τότε η Γαλλική κατασκευάστρια ελαστικών θα ήθελε πολύ να επιστρέψει.

Γιατί όχι; Είμαστε ανοιχτοί σε οποιαδήποτε πρόταση, αρκεί να υπάρχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Τα ελαστικά πρέπει να αποτελέσουν και πάλι αντικείμενα τεχνολογίας και όχι να είναι απλά εργαλεία για ένα εντυπωσιακό σόου. Η Michelin έχει θέσει συγκεκριμένους όρους για την επιστροφή της.

Θέλουμε τροχούς 18 ιντσών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται ήδη στη Formula E και σύντομα και σε άλλα πρωταθλήματα. Αν η F1 θέλει να δεχτεί τις προτάσεις μας, έχουμε μια ισχυρή επιθυμία να επιστρέψουμε, αν από την άλλη θέλει να παραμείνουν τα πράγματα ως έχουν, τότε ευχαριστούμε, αλλά δεν μας ενδιαφέρει.

Στις επόμενες συζητήσεις για συμβόλαιο προμηθευτή ελαστικών, θα παρουσιάσουμε τις προτάσεις μας. Μετά θα είναι θέμα του Ecclestone και της FIA, αν θα τις δεχτούν.

24-Hours-Le-Mans Michelin (3)

Απαντώντας στο Ιταλικό Autosprint για το τι θεωρεί χειρότερο στα τωρινά ελαστικά που χρησιμοποιούνται στη Formula 1, ο Couasnon απάντησε:

Τα ελαστικά θα πρέπει να προσφέρουν σταθερή απόδοση και κράτημα. Δεν είναι φυσιολογικό να λέει ένας οδηγός μετά από μερικούς γύρους: “πρέπει να μειώσω ταχύτητα, γιατί τα ελαστικά μου δεν θα κρατήσουν”. Αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει.

Οι σημερινοί πιλότοι δεν μπορούν να δείξουν το ταλέντο τους γιατί δεν τους το επιτρέπουν τα ελαστικά. Αυτό συμβαίνει όταν είσαι ο μόνος προμηθευτής ελαστικών και δεν έχεις κανένα κίνητρο για να βελτιωθείς. Αυτό είναι μετριότητα, όχι τεχνολογία.