dual-motor-tesla-model-s-autopilot-feature-explained-87620_1

Το σύστημα Auto Pilot της Tesla είναι μόνο το πρώτο βήμα προς την πλήρως αυτόνομη οδήγηση. Αλλά εκτός από τα τεχνολογικά, υπάρχουν πολλά προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι κατασκευαστές πριν λανσάρουν τέτοιου είδους τεχνολογία. Ένα από τα βασικότερα προβλήματα, είναι το νομικό και ας περιοριστούμε προς τον παρόν στην υπαιτιότητα σε περίπτωση ατυχήματος.

Σύμφωνα με την Tesla, η λύση είναι απλή: Φλας. Με τη χρήση του φλας, θεωρητικά, ο οδηγός αναγνωρίζει τις συνθήκες που επικρατούν στον δρόμο ως κατάλληλες για προσπέρασμα ή αλλαγή λωρίδας και κατά συνέπεια, αναλαμβάνει την ευθύνη για τις όποιες συνέπειες. Σε έναν ιδανικό κόσμο όπου οι οδηγοί είναι ικανοί και χρησιμοποιούν το φλας αφού πρώτα έχουν ελέγξει το περιβάλλον τους, μία τέτοια δήλωση ίσως να είχε λογική. Όμως στην πραγματικότητα, είναι απλά μετάθεση ευθύνης. Πολλοί από τους οδηγούς είτε δεν χρησιμοποιούν καθόλου φλας, είτε το χρησιμοποιούν λάθος – εννοώντας ότι ενώ το φλας είναι εκδήλωση πρόθεσης, κάποιοι το χρησιμοποιούν ως αναφαίρετο κληρονομικό δικαίωμα. Τέλος πάντων. Αυτό είναι μία άλλη συζήτηση.

Η Tesla είχε αρχικά δηλώσει ότι το σύστημα Auto Pilot θα είναι διαθέσιμο μερικούς μήνες μετά το ντεμπούτο του τον Οκτώβριο του 2014 αλλά ανακοίνωσε καθυστέρηση μέχρι τον Ιούνιο που θα βγει η 7η έκδοση του λογισμικού της. Ακόμα και αυτό όμως φαίνεται πως δεν ισχύει με κάποια μέσα να αναφέρουν ότι το Auto Pilot δεν θα βγει στην αγορά πριν από το φθινόπωρο.