tumblr_lolbq0w5qp1qapwfro1_1280

To DTM ως το καλύτερο Πρωτάθλημα Τουρισμού της Ευρώπης, αλλά και για μερικούς και παγκοσμίως,  στην 31χρονη ιστορία του, έχει προσελκύσει μέχρι στιγμής 397 οδηγούς από 42 κράτη. Πολλοί από αυτούς  προήλθαν από τις μικρότερες κατηγορίες των μονοθεσίων (Formula 2,Formula 3, Formula 3000). Ωστόσο, αρκετοί ήταν αυτοί οι οποίοι άφησαν τον μαγικό κόσμο της Formula 1, είτε για να αναζητήσουν στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού νέες προκλήσεις, χάρη στο υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού, είτε για να κλείσουν εκεί μια σπουδαία καριέρα.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και αυτοί που “έχτισαν” το όνομά τους και την καριέρα τους στο DTM και τους δόθηκε η ευκαιρία να αγωνιστούν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως οι Paul di Resta, πρωταθλητής το 2010 στο DTM και το 2011  ο καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος στην Formula 1 με την Force India, o Gary Paffett , o 33χρονος οδηγός από τη Μεγάλη Βρετανία που αναδείχθηκε πρωταθλητής με τη Mercedes το 2005, γεγονός το οποίο τον βοήθησε να συμμετάσχει στο μαγικό κόσμο της Formula 1, έστω και ως οδηγός εξέλιξης με την Mclaren Mercedes. Από το 2007 έως και το 2012 συμμετείχε στο DTM και παράλληλα ήταν και οδηγός εξέλιξης στην ομάδα από το Woking. Αλλά και να μην ξεχνάμε το “next best thing” της F1 κατά τη γνώμη μου, τον Pascal Wehrlein, το νεαρότερο νικητή στο DTM, ο οποίος κέρδισε επάξια θέση δοκιμαστή στην Mercedes F1.

Στα 2 μέρη του αφιερώματος, θα ασχοληθούμε με τους σημαντικότερους πιλότους της F1 που άφησαν μετά από αρκετά έτη την Formula 1 για να μεταπηδήσουν, άλλοι για πλήρη αγωνιστική δράση και συμμετοχή και άλλοι για μερικές μόνο συμμετοχές στο DTM.