Aston-Martin-DBX-Concept-21


H Aston Martin βρίσκεται σε έξαρση το τελευταίο καιρό, γιατί μας έχει ανακοινώσει ότι θα προσθέσει 3 νέα μοντέλα στη γκάμα της, έχουμε δει να δοκιμάζεται ο αντικαταστάτης της DB9 (που ενδέχεται να ονομαστεί DB11), ενώ θα βγάλει στη παραγωγή το πρώτο της SUV, το DBX που σύμφωνα με τον CEO της είναι το αντίστοιχο “Qashqai” τους. Έτσι με 7 μοντέλα στη γκάμα της, η Aston Martin έχει βάλει ως στόχο να παρουσιάσει κερδοφορία, αλλά και να μην ξαναπτωχεύσει, όπως έχεις συμβεί 7 φορές στο παρελθόν.

Όμως, παράλληλα, έχουν και τον προβληματισμό των ευρωπαϊκών κανονισμών για τους ρύπους και ο Andy Palmer, o CEO της, μιλώντας σε βρετανικό μέσο είπε ότι η λύση είναι προσθήκη υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων. Η τακτική που θα ακολουθήσει η Aston Martin είναι σχεδόν αυτούσια με αυτή της Ferrari, καθώς θα τοποθετήσει στη γκάμα της τον 4.0-λιτρο V8 turbo της Mercedes-Benz, ενώ ο V12 θα παραμείνει μεν ατμοσφαιρικός αλλά θα αποκτήσει υβριδικό σύστημα. Παρόμοια στρατηγική ακολουθεί και η έτερη βρετανική φίρμα, καθώς το SUV της Bentley θα είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που θα προσφέρεται με υβριδική επιλογή.

Από την άλλη ο Palmer έκλεισε τη συνέντευξη του λέγοντας:

Φανταστείτε μια Rapide κάτι σαν 4×4 με 1.000 άλογα. Νομίζω το “Power, Beauty, Soul” (μότο της εταιρίας) δεν αναφέρει κάπου ότι πρέπει να είναι κινητήρας βενζίνης. Χρειάζεται απλά να είναι πραγματικά δυνατό, πολύ όμορφο και να σου μιλάει στη καρδιά. Θεωρώ ότι τα 1.000 άλογα στο δρόμο πιθανών να το καταφέρουν αυτό για σένα. Έτσι, αυτός είναι ο δρόμος που θα μπορούσαμε να πορευτούμε.

Παρόλα αυτά, ο CEO είπε ότι δεν θα δούμε κάτι πολύ σύντομα, με τις παραπάνω κινήσεις να είναι μέρος της στρατηγικής για την αύξηση της ετήσιας παραγωγής στις 7.000 μονάδες.