Alfa Romeo Alfasud Sprint 6C (1)


Αυτό δεν είναι ένα συνηθισμένο Alfa Romeo Alfasud Sprint. Είναι το πρωτότυπο Alfasud Sprint 6C και θα μπορούσε να γίνει το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του ’80, αλλά ποτέ δεν έγινε. Γιατί; Για έξι λόγους θα σου πω στα γρήγορα:

  1. Δεν ήταν μπροστοκίνητο, αλλά είχε μετατραπεί ώστε η κίνηση να περνά στους πίσω τροχούς
  2. Αντί να είχε τοποθετημένο μπροστά τον κινητήρα, αυτός βρισκόταν στη μέση
  3. Είχε ως στόχο το Group B
  4. Μοιάζει με fastback, ή αν προτιμάς, την Ιταλική εκδοχή της Ε30 Μ3
  5. Μόνο δύο πρωτότυπα κατασκευάστηκαν
  6. Και τέλος, είναι μια Alfa Romeo

Alfa Romeo Alfasud Sprint 6C (2)

Οι παραπάνω έξι λόγοι αρκούν πιστεύω για να καταλάβεις την μαγεία του αυτοκινήτου αυτού, αλλά ας το αναλύσω λίγο περισσότερο. Κατασκευάστηκε το 1982 σε συνεργασία με την Autodelta και την Zagato, ώστε η Alfa Romeo να πάρει ομολογκασιόν για να συμμετέχει στο Group B απέναντι από τα Audi Quattro, Lancia 037, Opel, Toyota και οτιδήποτε άλλο “τρελό” συμμετείχε στη κατηγορία. Ο τετρακύλινδρος boxer κινητήρας του Alfasud, έχει αντικατασταθεί από έναν V6 2,5-λίτρων από την GTV6, ο οποίος τοποθετήθηκε πίσω από τα καθίσματα, με ένα γυαλί να χωρίζει τον κινητήρα από τον οδηγό και τον συνοδηγό.

Alfa Romeo Alfasud Sprint 6C (10) Alfa Romeo Alfasud Sprint 6C (8)

Το βάρος του ήταν μόλις 990 κιλά και καταλαβαίνεις για το τι ήταν ικανό να κάνει. Δυστυχώς, η Alfa Romeo δεν πήρε ποτέ στην απόφαση να κατασκευάσει τα 200 αυτοκίνητα που απαιτούνταν ώστε να ομολογκαριστεί για να συμμετέχει στο Group B.