P-20150607-00619_News

Όταν ο Dietrich Mateschitz επένδυε στην πίστα A1 Ring Αυστρίας, καταφέρνοντας την επιστροφή της στο πρόγραμμα της Formula 1 ως Red Bull Ring, σίγουρα θα περίμενε η ομάδα του να πανηγυρίσει επιτυχίες στον εντός έδρας αγώνα της. Όμως, με τις μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς, και την Renault να δείχνει ανήμπορη να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό, τα εξαιρετικά αποτελέσματα του πρόσφατου παρελθόντος είναι απίθανο να επαναληφθούν εκεί. Ο Ricciardo το ξέρει καλά αυτό και προσπαθεί με τον τρόπο του να παρακινήσει την ομάδα, ώστε να βελτιωθεί.

Δεν είναι μία από τις καλύτερες πίστες για εμάς, αλλά ωστόσο είναι ωραία. Είναι μικρή και δεν υπάρχουν πολλές στροφές, αλλά όσες υπάρχουν είναι καλές. Είναι μια-δυο πολύ γρήγορες και μπορούν εύκολα να σε αιφνιδιάσουν. Είναι μια γρήγορη διαδρομή, στην οποία μπορείς να έχεις καλές μάχες.

Πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε κάποια αλλαγή, αυτό είναι όλο. Είμαστε σχεδόν στα μισά του χρόνου. Πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε κάποια αλλαγή, αλλιώς πιστεύω πως κάτι μεγάλο θα πρέπει να συμβεί και κάποιος θα πρέπει να πάρει την απόφαση και να το κάνει να συμβεί. Νομίζω ότι μπορώ να κάνω λίγο περισσότερο θόρυβο τώρα. Νιώθω πως πρέπει να το κάνω, επίσης. Ξέρω ότι κανένας μας δεν είναι ευχαριστημένος με το που βρισκόμαστε.

Πρόκειται να είναι πολυάσχολοι οι επόμενοι ένα ή δύο μήνες. Νομίζω ότι, βλέποντας προς την επόμενη χρονιά, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι. Θα χρειαστεί ένα θαύμα για να μείνουμε όπως είμαστε και ξαφνικά να αγωνιζόμαστε για τη νίκη και πάλι. Πρέπει κάτι να συμβεί.

P-20150313-00177_News

Η Renault έχει ξεκινήσει τις βελτιωτικές διαδικασίες στο εργοστάσιό της, ενώ, παρά τις διαρκείς φήμες, στρέφει την προσοχή της στο πρωτάθλημα του 2016, ξεκινώντας δοκιμές κάποιων νέων ιδεών, που θα βοηθήσουν με την δύναμη του κινητήρα. Πάντως, ο Helmut Marko δεν δείχνει να περιμένει και πολλά, ρίχνοντας τις ελπίδες της ομάδας για καλά αποτελέσματα, σε Ουγγαρία και Σιγκαπούρη.

Από τη στιγμή που υπάρχει μια μεγάλη ευθεία (στην Αυστρία), χάνουμε. Ξέρουμε ότι έχουμε μειονέκτημα από πλευράς κινητήρα – κυρίως ιπποδύναμης. Οι επόμενες πίστες που είναι παρόμοιες με το Μονακό, είναι εκείνη της Βουδαπέστης και στη συνέχεια στη Σιγκαπούρη. Αν έχετε μόνο τρία Grands Prix όπου θα είσαι σχετικά ανταγωνιστικός, αυτό τελειώνει τα κάποια όνειρα για δόξα. Κι αυτό είναι ενοχλητικό.